E.T Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Heisann, laget for noen måneder siden en hjemmeside til motocrossklubben her i byen, men når jeg nå åpner den i firefox, ser den helt horribel ut alt innholdet flyter bort fra divene sine i forefox, mens i IE sitter det helt sånn som det skal være. Her er link til sida: www.sauda-motocross.com Her er link til CSS fila: www.sauda-motocross.com/seksjoner/mx.css Lurer også litt på hvordan jeg skal få midtstilt siden i CSS Takker utrolig mye på forhånd for alle svar! MVH Erlend Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Les Faux Columns anngående FireFox problemet ditt. Midtstille webside ... hmm ... søke ... Eller les Magnus sin artikkel: Midtstille i CSS Endret 3. januar 2005 av Waldmeister Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Fikk midstilt, men kan ikke skjønne hva det der Faux columns hadde med det andre å gjøre Problemet er i hovudsak at DIVene ikke strekker seg ettersom hvor mye innhold som er i, men istedenfor går innholdet UT av DIVene. Som Feks banneren, og menyene Håper jeg forklarte problemet bedre nå Endret 3. januar 2005 av E.T Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hadde du lest ville du sett at det er en metode som gjør at det ser ut som om div'n gå hele veien ned... Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Skjønte ikke helt det som stod der Kan noen forklare litt for meg? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det er vel fordi du har fast høyde og bredde.. Lenke til kommentar
N* Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Skjønte ikke helt det som stod der Kan noen forklare litt for meg? hvis du skriver i innholdsfeltet så langt at det blir lenger en kolonnen eller motsatt så vil en av delene være kortere en den andre. men hvis du setter et bakgrunnsbilde med fargen på kolonnen og innholdsfeltet til å repetere seg nedover vil begge se like lange ut. edit: så på siden din nå og du trenger ikke faux columns der. eksempel på faux columns Endret 3. januar 2005 av N* Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ja, men det var ikke de han trengte. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Hvordan får jeg til å ikke ha fast bredde da? Lenke til kommentar
N* Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvordan får jeg til å ikke ha fast bredde da? tipper du mener høyde? height:auto; i css. da blir høyden avgjort etter hvor mye du har inni der. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Hehe, takker Fant nettopp ut at min andre side monger seg totalt i IE www.vaffel-prod.com Her er CSS fila www.vaffel-prod.com/home/q.css Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 problemet på den første siden er vel at du får bilde osv under main div'n? får ikke validert det fordi det er noe tulleruseri i koden din for ikke å snakke om at du ikke har satt noen doctype! du har foresten endel forskjell på padding/margin dette kan du løse ved å sette * { margin: 0px; padding: 0px; } helt øverst, for så å sette padding å sånt mannuelt til det ser bra ut da blir det seendes ut likt i alle nettlesere! Lenke til kommentar
E.T Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 validert osv i Strict XHTML.... ingenting hjalp Ikke det du skrev heller orsus Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 virker som om FF har en bredde feil der, så den blir for bred. prøv å lek deg litt med width på hoved tingen. det burde gjøre susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå