Muffinman Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Emnet sier vel alt, ser det finnes masse tråder på dette i forumet - men utviklingen går sin gang så jeg tar sjansen på å poste! Slikt blir jo foreldet fort, og det har vel skjedd masse siden SD-7 var kongen. Tips, noen? [ Denne Melding var redigert av: Muffinman på 2002-06-08 23:19 ] Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Review of Asus P4S533 (slapps.com) Les den! Presterte 1800 @ 2610mhz på det kortet Ikke værst altså! De hadde bare positive ting å si om kortet.. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Saker som river, ja...den neste jæ....n som vil ha meg til å bygge P4 - maskin i overklokket tilstand får vel finne seg i et slikt kort da... :wink: Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hvis du skal handle hos komplett kan det ta litt tid før dufår kortet. De har ubekrefta dato 21/6 og den datoen er allerede utsatt en gang. _____ Ja jeg venter også på det kortet. Lorentz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå