impo Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det har deg sånn at jeg ikke kan gjennopprette windows, når jeg putter i xp cd kommer det ikke noe spørsmål naar jeg starter opp pc om jeg vil starte opp fra cd. Men når jeg setter inn cd naar jeg er inne i windows, da naar jeg trykker slett partisjon naar jeg er i "DOS", kommer det bare opp at intarlasjonsfilene ligger der så jeg kan ikke slette, vær så snill å hjelp meg, jeg kan gi belønning!!! Dette SUGER Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 du må gå i bios og be den starte fra cdrom Lenke til kommentar
impo Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Barbaren hvor er Bios? hva er det? beklager at jeg ikke vet Lenke til kommentar
underground Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Barbaren hvor er Bios? hva er det? beklager at jeg ikke vet Du kommer vel inn i BIOS ved å trykke DEL, F1 eller noe i den duren. der velger du CD som first boot device. så vis du har en original windows cd så skulle den starte på cden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå