Gå til innhold

Trofaste gamle Nokia.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan si jeg føler din sorg. All glede som strømmer ut gjennom bilderøret gjennom en tv gjennom så mange år, dog jeg har ikke opplevd en bortgang av noen tv. Tv'er er som ekteskap. Enten holder den i fra noen måneder til et par år, eller så er den trofast til døden skiller dere ad, som i dette tilfellet. En tv som har levd i 10 år, har levd lenge og vel. De uendelige timer med spill på n64 eller ps1. Minner som da den nye spillkonsollen kom i hus, er minner som ikke bør gå fortapt. Alle de morsomme timene med artige programmer og show. Alle timene med Simpsons og latter. Og alt feies plutselig avgårde som et løvblad på bakken. Det er i sånne stunder vi må gi vår støtte, hjelpe de som trenger det. Min aller største medfølelse til deg, og din tv. Vi mennesker tenker ikke på hva vi egentlig har før det er forsent. Jeg har laget en liten liste med hva en tv bør gå igjennom et liv:

*Et par hundre Simpsons-epsioder (gjerne i reprise)

*Morgenprogram på tv2(lørdag og søndag)

*Uendelig med zapping mellom tv-reklamer

*Mange mange mange timer med to typer konsoller

*Et kjipt program på Sper RTL

*Et visst antall KJIPE musikkvideoer på MTV

*Mange kjipe dokumentarer og repriser på en søndag

Dette er noen få vitale ting, og jeg vet at masse mangler. Jeg advarer mot at et par av punktene kan medføre dårlige psykiske minner. Jeg snakker nå om tv'er som har klart seg 10 år NÅ og ikke de som klarer seg om 10 år. Medfølelse med deg... :no:

Lenke til kommentar
Jeg kan si jeg føler din sorg. All glede som strømmer ut gjennom bilderøret gjennom en tv gjennom så mange år, dog jeg har ikke opplevd en bortgang av noen tv. Tv'er er som ekteskap. Enten holder den i fra noen måneder til et par år, eller så er den trofast til døden skiller dere ad, som i dette tilfellet. En tv som har levd i 10 år, har levd lenge og vel. De uendelige timer med spill på n64 eller ps1. Minner som da den nye spillkonsollen kom i hus, er minner som ikke bør gå fortapt. Alle de morsomme timene med artige programmer og show. Alle timene med Simpsons og latter. Og alt feies plutselig avgårde som et løvblad på bakken. Det er i sånne stunder vi må gi vår støtte, hjelpe de som trenger det. Min aller største medfølelse til deg, og din tv. Vi mennesker tenker ikke på hva vi egentlig har før det er forsent. Jeg har laget en liten liste med hva en tv bør gå igjennom et liv:

*Et par hundre Simpsons-epsioder (gjerne i reprise)

*Morgenprogram på tv2(lørdag og søndag)

*Uendelig med zapping mellom tv-reklamer

*Mange mange mange timer med to typer konsoller

*Et kjipt program på Sper RTL

*Et visst antall KJIPE musikkvideoer på MTV

*Mange kjipe dokumentarer og repriser på en søndag

Dette er noen få vitale ting, og jeg vet at masse mangler. Jeg advarer mot at et par av punktene kan medføre dårlige psykiske minner. Jeg snakker nå om tv'er som har klart seg 10 år NÅ og ikke de som klarer seg om 10 år. Medfølelse med deg... :no:

hehe... takk knut......

ja, vi delte mange timer foran den skjemen.

Lenke til kommentar

Jeg har et godt tips til deg...

Ta det med ro, TVen fungerer og det virker som kun dårlig kontakt rundt vertikal-kretsen. Dette er en krets som generer mye varme, derfor har loddingen tørket ut.

Finn frem loddebolten, åpne TVen og løsne printkortet. Snu printkortet slik at du ser baksiden, og prøv å finne den tørre loddingen. Lodd så den tørre loddingen og eventuelt flere hvis det finnes. Skru TVen sammen igjen og la den lever ytterligere noen år.

...eller send den på verksted slik at proffesjonelle kan ta hånd om den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...