leech_tb Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei. Har PowerColor ATI Radeon 9000 Pro Aiw kort.. Når jeg har spilt 30-60 min slår skjermen seg av. og det kommer opp "VPU Recover" så klikker jeg "Don`t send" så kan jeg spille videre.. Av og til bare restarte maskinen seg... Jeg har prøvd me driver fra ati.com og fra cden.. har prøvd både i XP og 2000.. Noen som har peiling på hva feilen kan vere? Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 det skjer også for meg at maskinen restarter seg, så tar det 30-60min før den vil skru seg på igjen, o når den er på igjen kommer det at systemet er gjennoprettet etter en alvolig feil...... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Flyttet fra "lagringsmedier" (?) til riktig kategori. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 VPU recover er en rar ting. Du kan slå den av, og så slipper du den meldingen flere ganger, og du kan klokke ned kortet ditt (hvis du har klokket). Skjermegenskaper-->Avansert--->VPU recover. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Grunnen til at VPU recover slår inn er vanligvis varme. Ville tatt en titt på hvorfor skjermkortet ditt er så varmt. Lenke til kommentar
leech_tb Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Kjøler viftene på www.microplex.no bedre en den orginale vifta? jeg satte en bord bifte til og blåse inn i pcen.. og problemet forsvant nesten... men den restarter seg av og til.. somregel under Counter-Strike & CnC:Zero Hour spilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå