Gå til innhold

Film: Bidrag til filmkonkurransen

Gjest Slettet+9817234daf

Hvilken film mener du skal vinne?  

145 stemmer

1. 1. Hvilken film mener du skal vinne?

• "Sår fra fortiden"
      54
    • "Lipton tea reklame"
      72
    • "Det kommer en dag"
      19

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Her postet bidrag til filmkonkurransen. Hver deltager får kun en post hver, så slipper vi unødvendige poster. Tilbakemeldinger kan eventuelt postes i den andre tråden.

Følgende mal:

"banner"

Tittel:

Lengde:

Sjanger:

Egne ord om filmen:

Kopier her fra:

[b]Tittel:[/b]
[b]Lengde:[/b]
[b]Sjanger:[/b]

[b]Egne ord om filmen:[/b]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

banner.jpg

Tittel: Sår fra fortiden

Lengde: 3:53

Størrelse: Link 1 og 2: 38,8 MB/15,8 MB.

Sjanger: Drama (?)

Egne ord om filmen:

Dette er en film som handler om noen ungdommer som gjorde noe dumt i sine "yngre" dager. De blir innhentet av det idiotiske de gjorde da det er snakk om at noen har tystet til politiet. Skal ikke røpe så veldig mye mer, bortsett fra at vi er ganske fornøyd med det endelige resultatet. Helt til slutt legger jeg ved noen screenshots:

sar2.jpg

sar4.jpg

sar3.jpg

sar1.jpg

Link:

Inntil "jallakim" får opp filmene, har jeg lagt ut en litt dårligere .wmv-versjon på min server, men så straks den nye linken kommer opp, erstattes den:

Link 1: Direkte link til .mpg-versjon!

Link 2: Direkte link til .wmv versjon!

-----------------------------------------------------

Jepp, det var vårt bidrag. Håper den faller i smak.

Mvh.

Piece Of Junk Productions

v/Bandidos Pelle.

EDIT:

La til "størrelse". Tenkte det kunne være greit. Uenig?

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

te_banner.jpg

Tittel: Lipton tea reklame

Lengde: 1:37

Sjanger: Reklame (Action)

Egne ord om filmen:

Denne reklamefilmen handler om tre ranere som nettop har ranet et hus. Sjefen til ranerne blir sinna da han oppdager at det eneste de har greid å rane er en pose med Lipton tea. Da ranerne prøver å overtale sjefen om at dette er en veldig god te, starter også en krangel om hvem som egentlig skal drikke denne te'en. Det hele ender dramatisk.

Filmen er eksportert med lav kvalitet (Er ikke den beste til å komprimere filmer riktig :whistle:) Filmen har best kvalitet når du ser den på internettsiden fordi den er liten. Lyden er eksportert dårlig, noe du merker noen steder i filmen.

Ellers håper jeg du liker filmen, fordi vi har jobbet ganske bra føler nå jeg :yes:

Anders Linkt til filmen (MPG) Nå funker linken!!!! Takk til Jallakim :D

tefilm.jpgtefilm2.jpg

tefilm3.jpg

Endret av Andyax
Lenke til kommentar

Det-kommer-en-dag.jpg

Tittel: Det kommer en dag

Lengde: 5:22 m/rulletekst

Sjanger: Drama

Egne ord om filmen:

Filmen har vært et skoleprosjekt. Det var første litt større filmen jeg lagde. I ettertid ser jeg stadig ting jeg som burde vært annerledes etc. men det er vel slik det er.

Film-musikken er jeg ganske stolt av. Vi ordna en god pianospiller og han spilte sin egenkomponerte sang. Så her har vi copyrighten på vår side :D

Og sånn for skryts-skyld (karakter på filmen):

Medieproduskjson: 6

Mediedesign: 6

:tease:

Direkte Link! (72,4MB)

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf
Til vedkommende som hyppig rapporterer at denne skal stenges; Hvorfor? Det er greit å gi en begrunnelse for hvorfor i rapporteringen.

Fordi konkurransen er avsluttet?

Lenke til kommentar
Til vedkommende som hyppig rapporterer at denne skal stenges; Hvorfor? Det er greit å gi en begrunnelse for hvorfor i rapporteringen.

Fordi konkurransen er avsluttet?

Og hvor står det at den er avsluttet, eller når den skal avsluttes? Stenger den gjerne, om jeg får noen bevis på det.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...