Machz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei, Så nettopp RE2 og kan bare si styr unna! 1'en var litt kul og helt klart seende, men 2'ern er bare dårlig. Det kjipe er jo at storyen kunne fint ha halt i land filmen, men når det er en hastverkfilm som det virket som så ble det bare dritt. Jaja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dette hørtes ikke bra ut... Den første fimlen var vel grei den, men den er ikke noe i forhold til spillene. Det er en helt annerledes stemning over Resident Evil-spillene, noe som ikke er tilstede i filmen. Må vel nesten se 2'ern også, men jeg føler på meg at jeg kommer til å bli skuffet. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Må nok si at jeg er uenig. Jeg syns at RE2 er mye bedre enn RE1! Historien er så om så, men det er jo action hele veien gjennom filmen, og det liker jeg. Liker man mye action er RE2 filmen man bør få med seg Lenke til kommentar
Machz Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Må nok si at jeg er uenig. Jeg syns at RE2 er mye bedre enn RE1! Historien er så om så, men det er jo action hele veien gjennom filmen, og det liker jeg. Liker man mye action er RE2 filmen man bør få med seg Action er vel og bra det, men det er det jo mange filmer som har. Poenget mitt er at RE2 er så sinnsyk B-film. Kanskje ikke den første RE var A-film akkurat, men den hadde en mye bedre kvalitet over seg mens RE2 bare virker enkel action. RE2 er en typisk DivX film som er greit nok å ha hvis man har plass nok, men ikke akkurat noe jeg løper i sjappa for å kjøpe. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei, Så nettopp RE2 og kan bare si styr unna! 1'en var litt kul og helt klart seende, men 2'ern er bare dårlig. Det kjipe er jo at storyen kunne fint ha halt i land filmen, men når det er en hastverkfilm som det virket som så ble det bare dritt. Jaja... Hvis du sier at 1'eren er litt kul styrer jeg laaaaangt unna. 1'eren var jo grisedårlig! Skal aldri se 2'eren. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Synes filmen var like bra, og om ikke bedre enn nr.1 Masse action, og synes ikke handlingen var så ille heller, t.o.m. dama likte den :!: Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Bah! synes 1'ern var jo klart mye bedre. Den hadde ihvertfall noe handling Endret 3. januar 2005 av Beenie Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) jeg ble frustrert med en gang jeg så 2'eren (apocalypse) men etter at jeg så 1 og 2'ren etter hverandre så ble filmen bedre synes ikke det var noe gale med 2'ren. en grei oppfølger ifølge min mening. Endret 3. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 RE2: Apocalypse skal få sin plass i DVD samlinga mi, når den kommer. Det fortjener den Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) min mening om re2:a er: En bra actionfilm, men ikke en resident evil film! RE2:A har liksom ikke noe med resident evil å gjør, resident evil handler om stemning. RE2:A har 0 stemning og mye action, og var for high-tech. 1'ern hadde litt stemning og endel action, den var også high-tech, men men high-tech var ok når dem var i "the hive", det var ikke ok i re2:a, da var dem ute i byen og da er det hagle og stemming som gjelder. Ikke action og high-tech. Endret 3. januar 2005 av PumpAction Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Bah! synes 1'ern var jo klart mye bedre. Den hadde ihvertfall noe handling Gud bedre. Redd seg den som kan. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Elendig film... Synest de skal lage en RE film som hander om det huset hvor Resident Evil 1 spillet gikk føre seg... (det spillet som kom til Gamecube) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Elendig film... Synest de skal lage en RE film som hander om det huset hvor Resident Evil 1 spillet gikk føre seg... (det spillet som kom til Gamecube) Nettopp! Filmen tar jo bare av og fjerner seg helt fra spillene og er sådann helt elendig. Synd at George A. Romero som hadde et manus klart til en Resident Evil film ikke fikk lage filmen. Paul W.S. Anderson må stoppes før han ødelegger alt som er av spill-lisenser. Resident Evil, Aliens Vs. Predators og Mortal Combat. Foresten kom Resident Evil først til Playstation. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Resident Evil: Apocalypse var faktisk bedre enn Resident Evil. Men de er begge skikkelige drittfilmer. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Må nok si at jeg er uenig. Jeg syns at RE2 er mye bedre enn RE1! Historien er så om så, men det er jo action hele veien gjennom filmen, og det liker jeg. Liker man mye action er RE2 filmen man bør få med seg RE2 er langt fra bedre en RE1... 1'ern er faktisk ganske bra RE2 er noe av det kjedeligste jeg har sett på ... Endret 4. januar 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
ilex Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 RE 1 er en knallfilm sammenlignet med RE 2. paul ws anderson og uwe boll må begge stoppes... Nå skal det sies at anderson ikke regisserte RE 2, det var en viss Alexander Witt.. denne karen er jo om mulig enda mer inkompetent! Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) så nettopp re2 jeg oxo.. og den tror jeg det blir lenge til jeg ser neste gang for å si det sånn.. re1 var mye mye bedre.. skjønner ikke hvordan de kan ødlegge en story så mye jeg, og de andre hovedpersonene var jo bare latterlige.. snakker om dårlig inskrivning.. Endret 10. januar 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg likte den første, men har enda ikke sett denne. Må vel se den uansett hvor negative dere er til den.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg synes begge er kule filmer Resident evil var mer Horror, litt skumlere og man skvatt mer... Det var også egentlig litt mer driv over den, men den var for forutsigbar Resident evil: Apocalypse er mer action film... og RE skal være SKUMMELT og EKKELT og man skal bli skremt! Jeg synes alikevel det var en litt fet action film, noen ytterst få kule effekter, men selve konseptet var bra. Slutten var også bra, og jeg gleder meg til oppfølgeren... Lenke til kommentar
Machz Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 RE:1 er helt klart ikke noe vindundelig genistrek som havner i samme hylla som Gudfaren filmene eller Terminator, så når jeg skriver bra, så mener jeg at den er sånn passe greit å se på. Filmen virker godt sydd sammen og ellers så er det bra håndtverk, ikke som RE:2 hvor det bare oser B-film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå