Naits Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Heisann! Jeg lurer jeg på hvor jeg kan få tak i litt lockpick-utstyr? Hadde vært artig å lære seg dette, og ha utstyr for å gjøre det. Ikke for å gjøre noe ulovlig selvsagt, men det kan jo bli nyttig en gang man har glemt husnøkkeln elns Så, er det noen som veit om en (helst norsk) (nett-)butikk som selger sånt utstyr? En butikk som dere har gode erfaringer med Hvis det ikke er nett-butikk, så blir trondheim alternativet til butikk. Noen som har en fin side hvor man kan lære om lockpicking også? På forhånd takk! Mvh, Naits Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hallo, det er Sondre Seim som jingej *Advarsel utdelt* Endret 2. januar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Se her. Det er ikke en norsk side, men de har det du trenger. Neders er det flere dirke-sett og noe bøker eller noe sånnt. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Problemet med å kjøpe ting fra utlandet er jo tollreglene og mva-plikten. Blir jo så sinnsykt dyrt til slutt Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hmm, aner jeg tvilsomme hensikter med dette? Uansett, si ifra om du finner noe dirke-sett, jeg vil og ha Lenke til kommentar
Naits Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 hmm, aner jeg tvilsomme hensikter med dette? Jepp, skal bryte meg inn i huset ditt om natta, og stjele PCen din! Neida, du kan sove trygt Martin Hadde bare vært arti å kunne denne "egenskapen". Kanskje jeg bare har spillt for mye splinter cell Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Det er derfor jeg ikke har skrevet opp pc spec's på forumet, men vet aldri Sjekk http://www.spyshop.se der har de dyrkor, knivor och spionprylar til svenskepriser. http://www.Spyshop.no har også noe, men her står ikke prisene (sikkerhet>dirkeutstyr) , men du får priser hvis du kontakter dem. Magnetisk håndjern dirk Endret 2. januar 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Naits Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Mye kult der ja Men, bare spyshop.se som har dirker da, selvsagt. spyshow.no har jo bare håndjern-dirker, noe jeg ikke har bruk for Hvis jeg har håndjern på, så er det vel gjerne meningen at de skal være der, og at de ble satt der av et hunkjønn med gode hensikter Endret 3. januar 2005 av Naits Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva er vitsen? skal du bryte deg inn til noen jenter og ta bilder av de når de sover? neidu, denne må du dra et annet sted!!! Lenke til kommentar
Naits Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Hva er vitsen? skal du bryte deg inn til noen jenter og ta bilder av de når de sover? neidu, denne må du dra et annet sted!!! Unnskyld at jeg ler... :!: Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva er vitsen? skal du bryte deg inn til noen jenter og ta bilder av de når de sover? neidu, denne må du dra et annet sted!!! Unnskyld at jeg ler... :!: bare le du din... peverse satan... *meg være stille* Illsint nordtrønder her... Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 men, hva skal du egentlig bruke den til? stjele vaskemiddel på skolen eller? Lenke til kommentar
Naits Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Hvorfor antar du automatisk at hensiktene er onde? Er det ikke lov å lære seg noe nytt? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 ok, drit det.... gjør hva du vil, bare det ikke går utover meg! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er alltid sånn når du starter en tråd; en gjeng idi oter som absolutt skal kverrulere Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Og da holder vi oss til saken ja? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Selger de ikke dirker og sånn på biltema? Hvis ikke kan du mekke deg noen selv Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ikke for å gjøre noe ulovlig selvsagt, men det kan jo bli nyttig en gang man har glemt husnøkkeln elns Du antar altså at du i tilfelle du har glemt nøkkelen alltid vil ha med deg dirk? Sært, skikkelig sært. Er vel heller tvilsomt om det finnes et stort utvalg butikker som selger dette i Norge, får da inderlig håpe at markedet er noe begrenset. Jeg vet det finnes butikker i bl.a. London med mye sært (om de har akkurat dirker vet jeg ikke, men noe annet skulle overraske meg - London Spyshop eller noe tror jeg den heter), finnes sikkert tilsvarende i andre storbyer rundt omkring også, er jo mulig å kjøpe om du er innom en gang. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Bruk heller pengene på en reservenøkkel. Såvidt jeg vet må man være ganske flink for å kunne dirke opp en dør ved hjelp av dirkeutstyr. Men man kan jo prøve. Lenke til kommentar
Naits Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hehe, det var jo altså bare et eksempel det med husnøkkelen La oss si at det er sykkellåsen da: "Oi, jeg har glemt nøkkelen, men vent, jeg har jo min trofaste dirk med meg. Jeg er i farta in no-time!" Det er faktisk skremmende "enkelt" skal man tro denne guiden jeg fant her. Hvor mye blir det i ekstra kostnader hvis man blir nødt til å importere fra f.eks spyshop.se? Finnes det noen fine lover som ikke inneholder mva-plikt og sånt for land i skandinavia? Mvh, Naits Endret 3. januar 2005 av Naits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå