Marius_EV Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg lurer på om viss jeg kobler til et pat pc-høyttalere som ikke har fjernkontroll til en dvd-spiller, kan jeg da justere volumet med fjernkontrollen til dvdspilleren? Litt dårlig formulert men jeg håper dere forstår. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jaudå....funker det, men det varierer nok fra produsent til produsent. Hvis ikke kan du plugge dem i tv'n Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Jaudå....funker det, men det varierer nok fra produsent til produsent. Hvis ikke kan du plugge dem i tv'n Men det skal være et alternativ til et sånt micro stereo anlegg, så det skal nok sikkert bli mest brukt som cd-spiller. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvis dvd spilleren har hodetelefon utgang skal det funke. Audio OUT utgangene må vanligvis kobles gjennom en forsterker først. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Kommer nok til å koble det til med coax eller optisk kabel, men det var egentlig bare om det gikk an å sille volumet med dvd-spilleren jeg ville vite, siden det blir litt stress å gå bort til anlegget heletiden for å justere volumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå