X-Shock Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hei driver på å tegner skisser til mitt første homemade kabinett, med egen seksjon for vannkjøling. det skal være så stille som mulig! Håper på å kunne lage det i aluminium hvis jeg får tilgang til mekaniske verksted på videregående skolen min, hvis ikke må jeg snylte verktøy av fadern til dama å lage det i tre men back to tha shit.. CPU, GPU og CHIPSET skal være vannavkjølt, harddisker skal bli avkjølt av 1-2 92mm vifter. disse lydfellene jeg har tegnet er noe jeg nettopp har fått forklart av en dude på irc og slikt av det jeg forstod det, what do u think ? kom gjerne med forslag til forbedringer evt andre ting! Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 bilde av vannkjølingsdelen Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 det kan hende at denne posten hadde passet best under "casemods" forumet men det virker som en god plan det der.. ( folk på casemods forumet kan dette og en del av dem er vel her også ) Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tenk igjennom om du vil det skal holde lenge.. Kjipt å trenge mer lagringsplass feks, og finne ut at du ikke har plass i selvmekka kabinett... Bør vel også forberedes på BTX standarden som er på vei.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå