Gå til innhold

Best av Futurama, Simpsons eller Family guy?

Hvilken serie er best  

804 stemmer

1. 1. Hvilken serie er best

• Futurama
      265
    • Simpsons
      348
    • Family guy
      203

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig så liker jeg futrama best, men Simpsins kommer ikke langt under.

3417815[/snapback]

Helt enig. Men Family guy, har bare sett èn episode da, men jeg tar liksom ikke humoren der... Pluss at jeg ikke liker tegnestilen. :hrm:

6687937[/snapback]

begynn og se noen episoder også kommer du garanert til og elske det.stol på meg

Lenke til kommentar
Personlig så liker jeg futrama best, men Simpsins kommer ikke langt under.

3417815[/snapback]

Helt enig. Men Family guy, har bare sett èn episode da, men jeg tar liksom ikke humoren der... Pluss at jeg ikke liker tegnestilen. :hrm:

6687937[/snapback]

begynn og se noen episoder også kommer du garanert til og elske det.stol på meg

6687946[/snapback]

Kanskji kanskji. :hmm:

Lenke til kommentar
Simpsons og Futurama når ikke Family Guy til tåspissen engang.

6699512[/snapback]

Hei, ikke for å starte en flame-war men kan du gi meg noen argumenter, som bekrefter det du sier? For meg er egentlig "Family Guy" en "washed-up" serie som stjeler endel av Simpson humoren og prøver og gjøre den bedre. Jeg synes Peter Griffin er en utrolig dårlig erstatning for Homer Simpson, det samme synes jeg om de fleste andre karakterene som erstatter andre som foreksempel chief Wiggum, første gangen jeg så "Family Guy" trodde jeg folkene som lager "Simpsons" laget denne også og nå forstår jeg hvorfor :thumbdown:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Vet noen hva den episoden når peter og brian blir uvenner heter? og den når de er "The A-TEAM"? Syntes de episodene var så morsomme :!:

6698210[/snapback]

Ja, den er veldig god!

Det er fra episoden "Brian Goes Back to College" som er sesong 4 episode 15 eller sesong 5 episode 5 (er mye tull rundt om når sesong 4 slutta og sesong 5 starta).

Lenke til kommentar

Simpsons slår alt innen animasjon..

Dette er hvorfor jeg synes det:

Animasjonsstilen er så utrolig kul

Humoren er kjempegod

De bruker 6 måneder på hver episode, og det merkes. Hvert sekund er vel overveid og vurdert..

De er gule!

Edit:

snip

6698210[/snapback]

Ja, den er veldig god!

Det er fra episoden "Brian Goes Back to College" som er sesong 4 episode 15 eller sesong 5 episode 5 (er mye tull rundt om når sesong 4 slutta og sesong 5 starta).

6703686[/snapback]

Homer goes to college? Noen likheter både i navnet og innholdet av episoden.. :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Simpsons og Futurama når ikke Family Guy til tåspissen engang.

6699512[/snapback]

Hei, ikke for å starte en flame-war men kan du gi meg noen argumenter, som bekrefter det du sier? For meg er egentlig "Family Guy" en "washed-up" serie som stjeler endel av Simpson humoren og prøver og gjøre den bedre. Jeg synes Peter Griffin er en utrolig dårlig erstatning for Homer Simpson, det samme synes jeg om de fleste andre karakterene som erstatter andre som foreksempel chief Wiggum, første gangen jeg så "Family Guy" trodde jeg folkene som lager "Simpsons" laget denne også og nå forstår jeg hvorfor :thumbdown:

6699957[/snapback]

Tja. personlig smak?

selv synes jeg Simpsons er best, etterfulgt av futurama og family guy. Men mulig jeg liker stilen til Matt Groenig bedre enn FG Skaperene da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...