Gå til innhold

Best av Futurama, Simpsons eller Family guy?

Hvilken serie er best  

804 stemmer

1. 1. Hvilken serie er best

• Futurama
      265
    • Simpsons
      348
    • Family guy
      203

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry ass.. Men det er nok ingen som slår Futurama i gode sitater altså! ;) Eller... Iallefall ikke i forhold til antall episoder! Futurama har atm 76 episoder elns! :)

Fry

"I'll be whatever I wanna do."

"People said I was dumb, but I proved them."

"Full price for gum?! That dog won't hunt, Monsignor."

"No, I'm ...doesn't!"

"Ugh, it's like there's a party in my mouth and everyone's throwing up."

"Its just like the story of the grasshopper and the octopus. All year long the grasshopper kept burying acorns for winter while the octopus mooched off his girlfriend and watched TV. Then the winter came, and the grasshopper died, and the octopus ate all his acorns and also he got a racecar. Is any of this getting through to you?"

"Crazy theories one, regular theories a billion."

Må bare slenge på denn quoten fra Zoidberg! :!:

"My next clue came at 4:15, when the clock stopped. And another came 2 hours later at 4:15 when I discovered the murdered body of Amy's dead, deceased corpse!"
Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar
"POW, right in the kisser!" - Peter Griffin.

Er vel det han sier i den episoden med broren til Lois, og Peter danner en slags klubb for de feite.

:p

Genialt. :)

6679912[/snapback]

Korrekt.

Peter danner en klubb for feite, hvor vi da får en minuttlang sekvens (bare på Family Guy) hvor feite folk stønner og sukker og spiser fast food.

Og broren til Lois hater feite, så han dreper dem.

Forøvrig får vi dette gullkornet.

"Everybody, I just realized something. I'm fat. Now, I'm not blaming anybody... Meg..." - Peter Griffin.

Noe sånt ihvertfall.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Korrekt, men feil.

Peter danner en klubb for feite, hvor vi da får en minuttlang sekvens (bare på Family Guy) hvor feite folk stønner og sukker og spiser fast food.

Og broren til Lois hater feite, så han dreper dem.

Forøvrig får vi dette gullkornet.

"Everybody, I just realized something. I'm fat. Now, I'm not blaming anybody... Meg..." - Peter Griffin.

Noe sånt ihvertfall.

6680004[/snapback]

Nå skjønner jeg ikke. Hvor tar jeg feil da? Du repeterer jo det jeg sier, bare i mer detaljert forstand. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Futurama, men er pittelitt i tvil, Simpsons kommer på andre plass;)

Og da er det strore spørsmålet: Ka kom på min tredje?=O

Premien til den første som svarer rett, får en fin premie i posten;)

Lenke til kommentar

Jeg synes Futurama er dritbra også, men det må nok bli The Simpsons

Homer: But every time I learn something new, it pushes out something old! Remember that time I took a home wine-making course and forgot how to drive?

Marge: That's because you were drunk!

Homer: And how! - Homer Simpson

I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me, Superman! -Homer Simpson

Il rather let a thousand criminals get away, then having to chase them! - Chief Wiggum

Me fail English? That unpossible! - Ralph Wiggum

There's no such thing as a soul. It's just some stuff they came up with to scare kids, like the bogey man, or Michael Jackson.

- Bart Simpson

:!:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Jeg synes Futurama er dritbra også, men det må nok bli The Simpsons

Homer: But every time I learn something new, it pushes out something old! Remember that time I took a home wine-making course and forgot how to drive?

Marge: That's because you were drunk!

Homer: And how! - Homer Simpson

I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me, Superman! -Homer Simpson

Il rather let a thousand criminals get away, then having to chase them! - Chief Wiggum

Me fail English? That unpossible! - Ralph Wiggum

There's no such thing as a soul. It's just some stuff they came up with to scare kids, like the bogey man, or Michael Jackson.

- Bart Simpson

:!:

6680120[/snapback]

Hahah! SImpsons er så bra! Haha.. Særlig Homer!

Lenke til kommentar
Nå skjønner jeg ikke. Hvor tar jeg feil da? Du repeterer jo det jeg sier, bare i mer detaljert forstand.  :dontgetit:

6680031[/snapback]

Beklager, overså det kommaet mellom broren til Lois og Peter.

Trodde du mente at broren til Lois var med på å lage klubben.

6680688[/snapback]

Må påta meg selv litt av skylden også. Leste over det jeg skrev, og jeg ser nå hvor lett det kan misforstås. Var litt kronglete skrevet av meg.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Futurama, men er pittelitt i tvil, Simpsons kommer på andre plass;)

Og da er det strore spørsmålet: Ka kom på min tredje?=O

Premien til den første som svarer rett, får en fin premie i posten;)

6680065[/snapback]

FAMILY GUY?? ER DET FAMILY GUY?? :dribble:

6680123[/snapback]

Grattis, du vant.

Premien din kommer i posten.

Premien er: Heder og Ære.

Endret av member-97590
Lenke til kommentar

Likte Simpsons før, men etter hundrevis av repriser på tv3 så gikk jeg lei den serien for noen år siden. Har ikke sett mange episoder av Futurama, kun de som gikk på tv2 for noen år siden, men de episodene jeg har sett var morsomme. Family Guy derimot har jeg sett alt av hittil og du verden for en morsom serie. Den banker Simpsons og Futurama lett :)

Lenke til kommentar

Er det bare meg som synes "Family Guy" er den dårligste av de tre seriene? :cry: Jeg synes hverken barna deres eller kona til Peter er særlig morsomme, den beste karakteren er definitivt Quagmire :!: . Det er vel en smaksak men jo synes de beste Simpsons episodene eier de beste "Family Guy" episodene totalt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...