Gå til innhold

Best av Futurama, Simpsons eller Family guy?

Hvilken serie er best  

804 stemmer

1. 1. Hvilken serie er best

• Futurama
      265
    • Simpsons
      348
    • Family guy
      203

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Family Guy derimot har sine øyeblikk men er sterkt overvurdert av nerdete tenåringsgutter ( :ohmy: generalisering).

6133503[/snapback]

Family Guy har en mye smartere, samt BEDRE humor enn det Futurama/Simpsons kan stille opp med. Om du tror det er nerdehumor så kan jeg vel bare anta at du ikke skjønner vitsene og/eller ikke ha nok innsikt i amerikansk populærkultur til at vitsene en gang skal ha grobunn for forståelse.

6133619[/snapback]

Alle har jo forskjellig humor :)

Og jeg skjønner humoren, men synes (som sagt) at serien er overvurdert.

Lenke til kommentar
Alle seriene er veldig bra, men Family Guy trekker det lengste strået fordi det har litt grovere og modigere humor enn de andre.

6137393[/snapback]

Nå skal det være sagt at uten Simpsons kunne Family Guy aldri eksistert. Simpsons har eksistert siden 1989, og hadde helt andre premisser enn de Family Guy har nå. Mye av det Simpsons har vist i løpet av årene har vært med på å skape holdningen som tillater Family Guy.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er og blir Simpsons veldig bra, men det er ikke like "revolusjonerende" som det var den gang da det først kom.

Det er Family Guy er "revelusjonerende" nå. Eller heller en evolusjon fra Simpsons.

Min stemme har gått til Family Guy for en god stund siden.

Lenke til kommentar
Joda, men det er ikke alltid precursor/original er best.

6137435[/snapback]

Veldig sant, personlig synes jeg det er de superbe karakterene som gjør Futurama best, ikke at det kom før et annet show. Det er bare noen av poengene i Family Guy som jeg synes er litt billige. Jeg er stor fan, men i sesong 5 virker det som de har nesten gitt opp og kun konsentert seg om å være så obskur eller så provoserende som mulig.

Lenke til kommentar

Herregud å vanskelig å velge mellom Simpsons å Futurama, men ble Futurama.

Får ikke nok av alt det fantastisk Zoidberg gjør :!:

Homer er ikke lang unna da ;)

Har ikke sett så mye på Family guy (enda) men har vært morsomt med det lille jeg har sett.

Lenke til kommentar

1. The Simpsons

2. Futurama

3. Family Guy

Aldri likt Family Guy, og Futurama kan en bli lei av. Men gode, gamle Simpsons slutter aldri å levere. Mange flotte karakterer, og god humor på mange forskjellige nivå. Noe for enhver smak. :)

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne at folk velger Simpsons/Futurama foran Family guy - tror dem rett og slett ikke forstår humoren i det.

Jeg likte Futurama helt til det sluttet, å ha sitt alle episodene minst 3 ganger, og noen opptil 10-15 ganger blir litt for mye.

Simpsons synes jeg er mye mer "familie humor", homer er dum og det er liksom det.

Family guy derimot, jeg ler egentlig veldig skjeldent når jeg sitter å ser på tv, men herregud hvor morsomt det er.

Lenke til kommentar

Tomat-ulf: Jeg vet ikke om jeg ville kalle denne evolusjonen revulosjonerende... men men.

On topic:

1. Simpsons

2. Futurama

3. Family Guy

(Veldig tett mellom 1 og 2).

Skal bli spennende å se hvordan Futurama-filmen blir... ...og en ting til... Hadde South Park vært med, hadde den fått en klar førsteplass. Ingenting slår den serien...

Edit: Eller har jeg missforstått?

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...