Gå til innhold

Best av Futurama, Simpsons eller Family guy?

Hvilken serie er best  

804 stemmer

1. 1. Hvilken serie er best

• Futurama
      265
    • Simpsons
      348
    • Family guy
      203

Anbefalte innlegg

Simpsons 16 sesonger(minst 19 før det er ferdig)

Futurama 4 sesonger(synd egnelig hadde likt et par sesonger til)

Family guy 3 sesonger(de skal vel begynne å lage en sesong til)

all hail Simpsons!!!!!

Homer is GOD

Kvalitet > kvantitet..

---

Nåja, jeg stemte på Family Guy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Simpsons 16 sesonger(minst 19 før det er ferdig)

Futurama 4 sesonger(synd egnelig hadde likt et par sesonger til)

Family guy 3 sesonger(de skal vel begynne å lage en sesong til)

all hail Simpsons!!!!!

Homer is GOD

Kvalitet > kvantitet..

---

Nåja, jeg stemte på Family Guy.

Så sant så sant. Sendes eller har F.G blitt sendt på norske kanaler? I og med at mange ikke engang har hørt om programmet så børjer je å lure.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Family guy, såklart. Simpsons på andre plass, og Futurama på siste. Futurama var bra, men tapte seg noe helt enormt mot slutten.

3418675[/snapback]

Enig. IMO så troner family guy suverent øverst på tronen. Noen øyeblikk er helt geniale. Simpsons har også en del fete episoder, men utrolig mange flere kjedelige enn family guy.

Lenke til kommentar
Ingen tvil. Simpsons er rett og slett best.

6126609[/snapback]

QFT

Har aldri skjønt meg på folk som mener at Futuruama var bedre enn The Simpsons.

6126736[/snapback]

Det var ikke direkte morsommere, men det hadde sin egen sjarm. Det var bare noe med karakterene, spesielt forholdet mellom Bender og Fry, som jeg fant mye dypere enn Simpsons. Jeg er stor, stor fan av begge, men i ettertid ser jeg tilbake på Futurama og innser at det var virkelig et show som fortjente noen sesonger til.

Lenke til kommentar

1. Simpsons

2. Family Guy

3. Futurama

Futurama fremstår for meg som en lunken sci-fi versjon av Simpsons som er kjempe tørr.

Btw, til dere som ikke har sett Family Guy. Den går på ZTV hver ukedag klokken HALV 7. Og ZTV får man nå inn i Canal Digital sitt kabel nett.

Jeg gjentar kort: FAMILY GUY, HALV 7, ZTV, CANAL DIGITAL KABELNETT.

Lenke til kommentar

Egentlig så digger jeg Futurama. Det er bare så genialt! Men når jeg tenker over det så er det Simpsons jeg liker best. Blir aldri lei av å se gamle episoder og ler like mye hver gang.

Family Guy derimot har sine øyeblikk men er sterkt overvurdert av nerdete tenåringsgutter ( :ohmy: generalisering).

Endret av librana
Lenke til kommentar
Egentlig så digger jeg Futurama. Det er bare så genialt! Men når jeg tenker over det så er det Simpsons jeg liker best. Blir aldri lei av å se gamle episoder og ler like mye hver gang.

Family Guy derimot har sine øyeblikk men er sterkt overvurdert av nerdete tenåringsgutter ( :ohmy: generalisering).

6133503[/snapback]

Hva i huleste er det du prøver å si for noe? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal motargumentere her, men alikavel. Det sitter et utall personer i alle aldre og ser på Family Guy hver gang - så det er nok ikke bare nerdete tenåringsgutter som "overvurderer" serien. Denne serien kan ikke overvurderes. Maken til genial serie skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar

6133503[/snapback]

Family Guy har en mye smartere, samt BEDRE humor enn det Futurama/Simpsons kan stille opp med. Om du tror det er nerdehumor så kan jeg vel bare anta at du ikke skjønner vitsene og/eller ikke ha nok innsikt i amerikansk populærkultur til at vitsene en gang skal ha grobunn for forståelse.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...