Gå til innhold

Best av Futurama, Simpsons eller Family guy?


Hvilken serie er best  

804 stemmer

  1. 1. Hvilken serie er best

    • Futurama
      265
    • Simpsons
      348
    • Family guy
      203


Anbefalte innlegg

  • 1. Simpsons
  • 2. Futurama
  • 3. Family Guy

Begrunnelse:

Simpsons er kjempemorsomt, og jeg har sett alle de 14 sesongene i kronologisk rekkefølge. Ingen like episoder. Fatter ikke at de klarer det. God humor.

Futurama kunne blitt større enn Simpsons tror jeg, hvis de bare hadde klart å få mer av Simpsonssjarmen inn i det. Synes fortsatt det er veldig morsomt, og animasjonene er fine.

Family Guy kjøpte jeg alle 3 sesongene av til lillebroren min i jul, og jeg synes det er veldig morsomt. Bare ikke like morsomt som Futurama og Simpsons. Animasjonene er ikke mye å rope hurra for, men det får så være. Humoren er til tider veldig god.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Futurama leder :ohmy: Trodde Simpsons var overlegen jeg...

De fleste har vel kun sett de første 2 sesongene av Futurama, og de var konge. Etter det (eller kanskje litt senere) gikk det nedover, og kvaliteten på programmene ble dårligere og dårligere. De klarte rett og slett ikke å skape den samme kvaliteten hver uke som de klarte med Simpsons.

 

EDIT: Nå er det forøvrig likt mellom de 2 :cool:

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar

en av de beste episodene i futurama er jo spaish fry, og den er i sesong 4. syns ikke futurama tapte seg så mye jeg, og de viste ikke at sereien ble lagt ned, det var mye frem og tilbake, og til slutt ble det ikke noen flere sesonger. anbefaler alle som har futurama sesonger på dvd å høre på komentator sporene de er ofte like morrsome som episoden, og man får mye kul info

Lenke til kommentar
Thompzen: Du og hadde nok hatt problemer når du hadde visst at noe du jobbet med mest sannsynlig ville bli lagt ned snart ;)

Hadde jeg visst at jeg snart kom til å bli lagt ned hadde jeg jobbet alt jeg kunne for å bringe kvaliteten opp igjen, slik at det var en mulighet for overlevelse. Jaja, kanskje Matt Groening heller ville bruke opp all den gode humoren i The Simpsons, noe jeg ikke klager over :cool:

Lenke til kommentar
Thompzen: Du og hadde nok hatt problemer når du hadde visst at noe du jobbet med mest sannsynlig ville bli lagt ned snart ;)

Hadde jeg visst at jeg snart kom til å bli lagt ned hadde jeg jobbet alt jeg kunne for å bringe kvaliteten opp igjen, slik at det var en mulighet for overlevelse. Jaja, kanskje Matt Groening heller ville bruke opp all den gode humoren i The Simpsons, noe jeg ikke klager over :cool:

Det var ikke kvaliteten på serien som gjorde at den ble lagt ned. Fox og Groening var uenige i en del ting. Blant annet hvem som hadde rettighetene til serien. Etter hva jeg har skjønt så eide Groening rettighetene til Futurama, i motsetning til The Simpsons der Fox eier deler av rettighetene. Så det var visst noen uoverstemmelser som gjorde at serien ble lagt ned.

 

on topic:

 

1. The Simpsons

2. Futurama

3. Family Guy

 

Jeg elsker The Simpsons. Det er så mange geniale karakterer i den serien. For å nevne noen, Comicbook guy, Mr. Burns, Nelson.

Futurama har også noen geniale karakterer der Dr.Zoidberg skiller seg spesielt ut. Han er rett og slett konge. Det er veldig synd at serien ble lagt ned. Kanskje den dukker opp igjen en gang i fremtiden ?

Family Guy har jeg sett veldig lite på, men det skal jeg gjøre noe med ;)

Lenke til kommentar

1. Futurama

2. Simpsons

3. .....

 

Family guy er ikke på min liste da jeg nesten ikke har sett på det. Har prøvd, men hadde ikke så sans for det jeg så til at jeg skal bruke tid på det (har alt for lite tid til rådighet i forhold til alt man har lyst å gjøre det dere).

 

Futurama og Simpson er nesten like gode, men som den sci-fi personen jeg er så har jeg valgt Futurama som en knepen seier herre. Må se å få kjøpt sesongene til begge seriene på DVD snart. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...