Gå til innhold

Best av Futurama, Simpsons eller Family guy?


Hvilken serie er best  

804 stemmer

  1. 1. Hvilken serie er best

    • Futurama
      265
    • Simpsons
      348
    • Family guy
      203


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen fortelle meg hva som er så utrolig bra med Family Guy? Har sett en del episoder og eneste gangen jeg drog på smilebåndet var når han sønnen satt seg fast i et bur. Humoren er litt sånn "Americas funniest home videos", folk kan sitte og le mens jeg må le av de som ler for jeg forstår ganske enkelt ikke hva som er så ekstremt morsomt. Blir for simpelt.

 

Family Guy er i mine øyne på nivå med Hotel Cæsar, jeg skifter kanal eller skrur av TVn med en gang jeg ser programmet :p. American Dad er for ordens skyld ennå dårligere.

 

Det er to serier som gjelder og det er Simpsons og South Park. De kan ikke en gang sammenlignes med Family Guy.

Lenke til kommentar

Family Guy har sine øyeblikk, men er utrolig lavmålshumor sammenlignet med f.eks Simpsons. Hele serien ble ødelagt for meg av den South Park trilogien om Family Guy. De tar serien så på kornet at det ikke er morsomt engang :p

 

..."You think thats bad? Remember the time when..."

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Greit at Simpsons kanskje er bedre enn Family Guy, har som regel bedre plott og er teknisk bedre. Men er det seriøst noen som synest at Simpsons er morsommere enn FG? Har store problemer med å skjønne dette, av nesten samtlige FG episoder ender det med at jeg kjenner hvor dårlig kondis jeg har på grunn av latterkrampe :p

 

"Hey Brian, what are you doing tied up to Meg's pole?"

Endret av MforMats
Lenke til kommentar

Family Guy og Futurama rimelig likt på topp, med The Simpsons milevis bak. Selvsagt bare min egen mening. Ser det er en del som "ikke skjønner" hvorfor noen synes Family Guy er bra. For min del er det fordi jeg synes det er latterlig mye morsommere, men det er jo som med alt annet, forskjellige meninger rundt dette.

 

tobn

Lenke til kommentar

Dumt å sitte her å velge favoritten av serier som egentlig ikke har noe med hverandre å gjøre. The Simpsons er den tradisjonsrike familieserien som har en herlig humor. Har tapt seg i det siste. Futurama har noe den samme humoren, bare mye mer innholdsrik historie og masse herlige referanser. Family Guy har mer den litt småsære humoren som noen ganger treffer utrolig bra.

 

Nei. Det blir som å velge et favorittbarn.

Lenke til kommentar

Liker alle seriene veldig godt, men jeg må si at Family guy ligger på topp. Family guy er så genialt morsomt.

Jeg syns ikke Simpsons er så veldig morsomt, men liker godt å se på det.

Futurama er morsomt, men jeg har ikke noe spesielt forhold til serien så den ligger ikke på topp.

Lenke til kommentar

Jeg synes Family Guy har litt for overfladisk humor. Det er av og til morsomt, men jeg synes bare det er barnslig kjedelig når Peter har sine flashback og han bare står der lenge eller sier noe dumt som "Øøøøøøøøøøøøø..." eller ligger på bakken og jamrer seg for at han skadet kneet.

Simpsons derimot har litt dypere humor og baktanken er at han skal være en gjennomsnittlig amerikaner. Futurama er litt den samme greia, men ikke like mange morsomme øyeblikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...