Gå til innhold

Best av Futurama, Simpsons eller Family guy?


Hvilken serie er best  

804 stemmer

  1. 1. Hvilken serie er best

    • Futurama
      265
    • Simpsons
      348
    • Family guy
      203


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Simpson

Family Guy

Futurama

 

Simpson har jeg alltid likt, lasta ned en episode med family guy og endte opp med å laste ned 5 sesonger :D  Futurama er ikke så veldig bra lenger :p

6704197[/snapback]

 

Futurama lager ikke lenger, siste episode ble sendt 10. august 2003.

6707159[/snapback]

 

Beklager at jeg ordla meg litt feil i den setningen men det jeg mente var at jeg likte Futurama bedre før enn det jeg liker det nå - samme episoder:) Likte de bedre når jeg var 14-15 elns. Er nå 18.

Lenke til kommentar
Simpson

Family Guy

Futurama

 

Simpson har jeg alltid likt, lasta ned en episode med family guy og endte opp med å laste ned 5 sesonger :D  Futurama er ikke så veldig bra lenger :p

6704197[/snapback]

 

Futurama lager ikke lenger, siste episode ble sendt 10. august 2003.

6707159[/snapback]

 

Beklager at jeg ordla meg litt feil i den setningen men det jeg mente var at jeg likte Futurama bedre før enn det jeg liker det nå - samme episoder:) Likte de bedre når jeg var 14-15 elns. Er nå 18.

6707875[/snapback]

 

nye futurama episoder på vei 2007 ^^ YAHOO elsker futurama max i vinkel

Lenke til kommentar
Det er tatt opp før. Prosessen med å lage en episode tar 6mnd. Det betyr jo ikke at de lager en og en episode om gangen.. :roll:

6707507[/snapback]

Hehe, riktig det, ja..

 

Begynt så smått å like Family Guy.. Men jeg synes det er litt for mange likheter mellom det og Simpsons.

6708236[/snapback]

 

Eneste likheten jeg ser er at begge familiene består av en overvektig, og idiotisk far, en husmor, og tre barn.

Lenke til kommentar

Nettopp, og det er ikke akkurat noe ukjent konsept i amerikanske TV-serier. Ta Alle Elsker Raymond som eksempel. ;) Bare fordi det er en animert komedie, så er det for likt Simpsons? Tull. Family Guy har mye bedre humor også, The Simpsons er så oppbrukt.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
de har helt rett i south park .. family guy er kjedlig serie fult av vitser som ikke har en fnugg med handlingen å gjøre

er som om de sitter å skriver vitser og så finner på en tynn historie  for å få noe som helst å si

6714206[/snapback]

Og dette er negativt? En rekke morsomme vitser samlet på 20 minutter, hvilken tragedie. Det har ingenting å si at vitsene er utrolig morsomme, fordi handlingen ikke strekker til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...