jamezH Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hallo. Jeg har en del gamle VHS filmer, som jeg har laget selv, som jeg skulle hatt på DVD. Men vet ikke helt hvordan jeg skal få til dette ?? Hva trenger jeg for å få til dette? Jeg er helt blank på dette, så jeg må sikkert ha det inn med t-skje hilsen andreas Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei Andreas. Og velkommen til forumet. Det er omtrent 123 personer som har spurt om akkurat det samme. Bruk søkefunksjonen, og du vil finne svar.... Men lån deg et Digitalt videokamera med analog inn/ut, så fikser du biffen på en enkel og grei måte. Er flere muligheter forsåvidt. Lykke til! Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 God kveld! Jeg har nok spurt om dette her tusen ganger og jeg har blitt litt klokere hver gang. Så nå kan kanskje jeg hjelpe 1:Hvis du har sånn rød/gul og hvit inngangpå pcen din så er det utrolig enkelt, da er det bare og koble videospilleren din til pcen og bruke feks pinnacle til og spille inn. 2: som and_mit foresle med videokamera. 3: Du kan kjøpe noen som heter "dazzle" den er en liten sak som man kobler vhs spilleren til også vidre til pcen, veldig kjekk. Håper du klarer det Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Eller kjøp en DVD-opptaker for stuebruk gjerne med harddisk, da slipper du masse surr med drivere, for dårlig hardware etc. Har selv en Pioneer DVR-520H-S og har til nå ikke angret. DV-film fra videokamera, VHS-filmer fra VHS-spilleren, opptak fra TV går som en drøm. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Eller kjøp en DVD-opptaker for stuebruk gjerne med harddisk, da slipper du masse surr med drivere, for dårlig hardware etc. Jeg kan ikke være mer enig. Livet fikk en ny mening etter at jeg fikk en stue DVD-opptaker (uten HD riktignok, men det har jeg i satelitt-tuneren). Ikke den billigste måten å digitalisere på, men uten tvil den enkleste og mest robuste. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Oh shit!! se hva jeg fant http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...ite=vhs+and+dvd :-----O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå