MagE Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 *glede seg til ny LCD* til og skrive stil og rekne gange Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Mmmmm.... 16k. Det skal gå til et X800XT PE (om noen har det på lager, eller så blir det 6800U), 17" LCD og en ekstern harddisk. Gleder meg. Eg så må jeg vel kjøpe litt skolebøker også... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 mitt er på ca 5000 i januar... Studielån vet jeg ikke. Hvor stort er det du pleier å få da? får 3100... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Men er det kun stippendet som er større en normalt, eller gjelder det studielån også? Studielån + stipend for studenter er vel på rundt 16-17k ved start av første og andre semester (august og januar) slik jeg har forstått det, og på ca 6k hver mnd. Dette er hvis man har fullt lån og stipend Lenke til kommentar
OleE Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 tror jeg håver inn 16-18k elns... men så går jo sef 15k til skolen Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hmm... For oss som går på universistet/høgskole, får vi de 16k kort tid etter betalt semesteravgift? Eller må vi vente til den 15.? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Stipendet for VGS har forresten kommet allerede folkens Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Aiaiai. *Glede seg* Da ligger brevet og venter i postkassa når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
OleE Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hmm... For oss som går på universistet/høgskole, får vi de 16k kort tid etter betalt semesteravgift? Eller må vi vente til den 15.? vi må nok vente til den 15 gitt.... Lenke til kommentar
lugah Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Stipendet for VGS har forresten kommet allerede folkens rart, det pleier jo ikke og komme før den 15 da! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Stipendet for VGS har forresten kommet allerede folkens rart, det pleier jo ikke og komme før den 15 da! For noen år siden (da jeg også gikk på VGS) var greia datert et eller annet desember. Så nei, den store utbetalingen etter jul kommer ikke 15. Det er de vanlige som kommer da Btw: får vel ut 16k tenker jeg, og de går uavkortet til en Ferrari Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Aiaiai. *Glede seg* Da ligger brevet og venter i postkassa når jeg kommer hjem. Hmm, jeg og resten av skolen min må hente de i resepsjonen på skolen da :S Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Btw: får vel ut 16k tenker jeg, og de går uavkortet til en Ferrari Regner med det blir donut-burning på parkeringsplassen på HiG da.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tror jeg får rundt 4k... dro opp papiret for høsten, og da fikk jeg visst 2.6k+1.3k første gang... Men får ikke skolen disse brevene, også henter vi dem da? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Men er det kun stippendet som er større en normalt, eller gjelder det studielån også? Studielån + stipend for studenter er vel på rundt 16-17k ved start av første og andre semester (august og januar) slik jeg har forstått det, og på ca 6k hver mnd. Dette er hvis man har fullt lån og stipend Stemmer det, men mange har i tillegg 'lån til skolepenger' som medfører 10 ekstra lakser til hver semesterstart. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Aiaiai. *Glede seg* Da ligger brevet og venter i postkassa når jeg kommer hjem. Hmm, jeg og resten av skolen min må hente de i resepsjonen på skolen da :S Det stemmer faktisk. Jeg glemte det i ren lykkerus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå