Mester_E Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ser at man kan få studentrabatt på Ipod hos Apple Store. Den kommer da ned i 2.658,56 for 20 gb og 3.395,12 for 40 gb. Men jeg har sett at mange har klaget på treg levering og dårlig service der. Er det verdt sjangsen? Noen som har gode erfaringer med Apple Store og/eller studentrabatten der? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Vet ikke hvor lang tid det vanligvis tar å bestille derfra uten gravering, men fetteren min bestilte en derfra med inngravert navn bakpå, og det tok over 3 uker før han fikk den (ble sendt til Singapore eller noe sånt ...). Når jeg kjøpte min et par uker etter dette tok jeg like så greit å kjøpte den på Komplett (ikke gravering) og fikk den 3 dager etterpå... Men som sagt, aner jeg ikke hvor lang tid det tar på Apple Store om du ikke vil ha noe navn bakpå. EDIT: Ok, ser du lurer mer på service-delen... Er desverre ikke sikker her, men jeg har også hørt mange dårlige erfaringer om de, flere enn gode for å si det sånn. Endret 2. januar 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Har ingen planer om gravering. Tenker mer på service enn på leveringstid egentlig. Har sett folk tidligere her har skrevet at de har kontaktet dem om problemer og fått tilbake svar som "vi kan ikke gjøre noe med dette" osv. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ser at hifiklubben selger billig Ipod ! Ikke langt unna den såkalte studentrabatten ! HiFi klubben ! Se side 9 i katalogen ! Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Ah! Stikker og spør etter den på min lokale Hi-Fi klubben sjappe i morgen da! Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Kom også over en butikk på nettet som het 1-2-3 Data ( http://www.123data.no ). Noen som har hørt om denne butikken? De hadde 20 gb ipod til 2690,- og 40 gb ipod til 3190,-. Edit: Glem det, det var eks. mva... Endret 3. januar 2005 av Mester_E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå