Gå til innhold

Ønske om flere moderatorer i OT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (Foxtrot @ 03/01/2005 : 13:48)
Nå har du jo hørt fra CFD personlig at han ønsker å komme inn i varmen igjen. Jeg ønsker også CFD inn i forumet igjen så nå ligger vel ballen i hw-forumstyret. Håper at dere kan la fortid være fortid og la stridsøksen ligge død.
Jeg håper personlig at CFD kommer inn igjen.

Les innleggene i tråden før du kommenterer saken...

Lenke til kommentar

SnoWDog passer ypperlig, jeg har ikke postet noe i offtopicdelen, men jeg har lest en del der. Også hadde han jo innlegg 3 000 000 også da i offtopic delen når de diskuterte hvem som skulle få innlegg 3 millioner!

Eller så kan det jo være et forslag å starte en poll her, med de "heteste" navna

TSP :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt, men blir ikke poll litt feil? Det er jo tross alt forumstyret som bestemmer, og de vet mer enn resten av oss tilsammen. Blandt annet hvem som har gjort hva av slemme ting, og derfor kanskje ikke passer i rollen. Jeg tror forumstyret jobber nok med dette for øyeblikket, så vi får håpe på en eller flere nye vaktbikkjer snarlig.

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke poster mye i off-topic delen av dette forumet, leser jeg mye der, faktisk veldig mye, og tar meg også den frihet til å nominere (selv om de allerede er nominert, vil jeg gjerne grunngi litt):

SnowDOG: Han har vært her så lenge jeg kan huske, med andre ord; Han vet hvor landet ligger. Han opptrer voksent og er meget rettferdig i alle diskusjoner og situasjoner.

wh1te: Har fått inntrykk at han er veldig engasjert i dette forumet, og gjør en aldeles strålende jobb med å motivere andre, egentlig samme hva det gjelder. Han kjenner reglene godt og vet som bør og ikke bør gjøres.

HalTan hadde også vært et passende valg, men jeg tviler på at han ønsker det selv.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

QUOTE (PoleCat @ 03/01/2005 : 17:51)
HalTan hadde også vært et passende valg, men jeg tviler på at han ønsker det selv.

Jeg har ingen ting personlig imot HalTan, men det faktum at han har en 80 - 90 % warning sier jo kanskje litt om hvor seriøst han tar forumet. Correct me if i`m wrong.

Men, jeg syntes også HalTan virker veldig rettferdig, så jeg vet ikke helt.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Vel. Hvorfor jeg har høy warnlevel er mellom meg og moderatorene/adminene på dette forumet, egentlig, så jeg har ikke tenkt til å motsi deg direkte, selv om jeg er uenig.

(Jeg er forresten sånn ca. bombesikker på at jeg ikke kommer til å bli moderator her nettopp av den grunn uansett. :))

Lenke til kommentar

QUOTE (HalTan @ 03/01/2005 : 00:34)
(Når vi først er i gang ber jeg pent på mine knær om en moderator i Musikk/Film/TV-kategoriene. :) )

Hadde virkelig vært noe. Tror for eksempel aero^^ eller TAAB kunne gjort en god jobb i musikkdelen.

Jeg stemmer for wh1te som moderator i søppel.

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke poster mye i off-topic delen av dette forumet, leser jeg mye der, faktisk veldig mye

PoleCat som ny moderator :w00t: Har vel alt som skal til? Lang fartstid, seriøse innlegg, respektert i aller høyeste grad osv. :)

Endret av INGaR
Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 03/01/2005 : 21:54)
Selv om jeg ikke poster mye i off-topic delen av dette forumet, leser jeg mye der, faktisk veldig mye

PoleCat som ny moderator :w00t: Har vel alt som skal til? Lang fartstid, seriøse innlegg, respektert i aller høyeste grad osv. :)

Et kandidatur jeg absolutt er villig til å støtte, men det ville kanskje være en ide å plukke ut noen som er mer aktive i søppel i dette tilfellet..?

Lenke til kommentar

QUOTE (enden @ 03/01/2005 : 22:35)
Et kandidatur jeg absolutt er villig til å støtte, men det ville kanskje være en ide å plukke ut noen som er mer aktive i søppel i dette tilfellet..?

Hvis det stemmer at han leser meget aktivt i søppel er vel det nok?

Lenke til kommentar

I og med at jeg ikke er den værste forsøpleren på forumet skal jeg ikke uttale meg så veldig høyt, men av det jeg har sett er SnowDOG er verdig kandidat.

Forøvrig er jeg enig i at det må bli flere moderatorer generelt på forumet. Ikke fordi dagens moderatorer gjør en dårlig jobb, tvert imot, men fordi det kan være med å lette byrden for dem.

Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 03/01/2005 : 23:25)
QUOTE (enden @ 03/01/2005 : 22:35)

Hvis det stemmer at han leser meget aktivt i søppel er vel det nok?

Mjo, det er mulig, men det er jo nevnt andre kandidater, som nærmest bor i søppel ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...