Gå til innhold

Ønske om flere moderatorer i OT

Anbefalte innlegg

wh1te er vel nesten selvskreven som moderator i film forumet om det skulle bli noe av?

SnowDOG er som mange andre har nevnt en finfin "søppeltømmer" (selv om jeg synes B|real faktisk tar seg godt av søppel delen når han er her :wee: )

HalTan er jo sikkert også ett godt tilskudd spessielt i musikkforumet med tanke på at han har lang fartstid og (for det meste) er en seriøs poster.

Det var da noen av mine meninger :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Kamerat @ 03/01/2005 : 02:44)
Enda han kan være en skikklig skravlekjerring til tider, annser jeg CFD som en fornuftig og rettferdig fyr som lett kunne glidd inn i jobben.

Kort fortalt: CFD hadde ikke noe til overs for dette forumet og rettet sin fulle oppmerksomhet over til OCShoot for lenge siden.

Lenke til kommentar

Enda han kan være en skikklig skravlekjerring til tider, annser jeg CFD som en fornuftig og rettferdig fyr som lett kunne glidd inn i jobben.

det at CFD er fornuftig og rettferdig må jeg si meg enig i. Nå kan ikke jeg hele historien om hvorfor han ble banna, men etter å ha prata en del med CFD om diverse ting, er det i allefall sikkert at gutten kan sine saker...

"oppfordring til styret:

Ta CFD inn i varmen igjen!"

Lenke til kommentar

QUOTE (LordOfDeath @ 03/01/2005 : 03:05)

det at CFD er fornuftig og rettferdig må jeg si meg enig i. Nå kan ikke jeg hele historien om hvorfor han ble banna, men etter å ha prata en del med CFD om diverse ting, er det i allefall sikkert at gutten kan sine saker...

"oppfordring til styret:

Ta CFD inn i varmen igjen!"

Får vi en forespørsel om det fra han blir det vurdert da.

Lenke til kommentar

QUOTE (sluffy @ 02/01/2005 : 22:50)
Hei

Jeg regner med at jeg snakker for flere når jeg ønsker flere moderatorer/brukermoderatorer i OT. Gjerne noen som får sitt ansvarsområde bare i denne kategorien. Det er en del brukere som står bak meg når jeg sier at kvaliteten på OT har gått betraktelig ned den siste tiden, kvalitetsnivået er faktisk så lavt nå at jeg/vi ikke skjønner at det kan bli dårligere. Det er flere brukere som kjenner godt til OT og miljøet der, som helt sikkert egner seg som moderatorer. Og å få folk til å ville blir helt sikkert ikke et problem heller.

Håper dette taes opp til vurdering.

Mvh.
Sluffy (med flere)

Mulig jeg har gått glipp av noe men jeg klarer ikke å finne så mye å moderere, nå slettet jeg 5-6 "ingenting" poster og kan ikke si at det var alt for mye egentlig i forhold til hvordan tingenes tilstand har vært der.

Ved innføringen av ipb2 vurderer vi bla minimumsgrense på postinnhold etc og og da hjelper det og en god del på.

Lenke til kommentar

QUOTE (Ueland @ 03/01/2005 : 03:16)
Mulig jeg har gått glipp av noe men jeg klarer ikke å finne så mye å moderere, nå  slettet jeg 5-6 "ingenting" poster og kan ikke si at det var alt for mye egentlig i forhold til hvordan tingenes tilstand har vært der.

Ved innføringen av ipb2 vurderer vi bla minimumsgrense på postinnhold etc og og da hjelper det og en god del på.

Minimumsgrense = :thumbdown:

Det vil medføre at om noe en person sier er riktig så kan man ikke lenger bekrefte dette. Mindre automatisk moderering, mer moderatorer.

EDIT: fjernet quote

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

QUOTE (DesertGlow @ 03/01/2005 : 02:48)
Kort fortalt: CFD hadde ikke noe til overs for dette forumet og rettet sin fulle oppmerksomhet over til OCShoot for lenge siden.

Hei folkens. Rart nok så fikk jeg logget inn på forumet så jeg synes jeg burde poste noe jeg har å si her:

Hei desertglow.

Du vet godt at jeg gjerne ville vite hva som skjedde med Amotor saken og gjerne ville at flere brukere skulle få vite hva som hadde skjedd. Den saken er over nå og siden det er mange som nevner meg som søppelmoderator så tar jeg selvfølgelig det som en stort kompliment at det er personer som fortsatt husker meg og vil at jeg skal være moderator for en kategori som så absolutt trenger flere av "gamlekara" som gjorde stedet et hyggelig sted og vokse opp(det er\var faktisk tilfelle for en del personer der).

Jeg føler selvsagt at jeg har blitt urettferdig behandlet med tanke på at flere brukere som har gjort langt mer "ugang" på forumet har blitt unbannet etter selv korte perioder. Selvfølgelig ønsker jeg å bli unbannet igjen, siden dette forumet er stedet jeg vokste opp og man normalt forteller ting på et forum som man aldri sier til kamerater så det er sikkert en del her som kjenner meg bedre enn jeg kjenner megselv.

Du snakket jo for så vidt med meg på TG ang Cerwin Vega og at dette var den ene uken i året du egentlig ville ha Cerwin Vega (aka Skurrvin Vega). Nå snakket ikke vi så lenge, men 20-30min? Spørsmålet du kan stille deg er om jeg virket som en uhøflig person med skumle hensikter med forumet..
Jeg snakket btw (eller hørte på er vell et mer riktig ord siden jeg omtrent gikk i søvne) på ueland på TG04 også, men alt jeg husker er at Torstein trengte hjelp med å fjerne spyware så her ble det lagt inn CWshredder, spybot og adaware.

Så nå håper jeg virkelig at dere kan unbanne meg siden jeg føler at jeg har vært bannet lenge nok. Har definitivt lært at det beste er å holde internsaker internt og at det er viktig å holde en god tone.
Lenke til kommentar

QUOTE (CFD @ 03/01/2005 : 03:34)

Hei folkens. Rart nok så fikk jeg logget inn på forumet så jeg synes jeg burde poste noe jeg har å si her:

Hei desertglow.

Du vet godt at jeg gjerne ville vite hva som skjedde med Amotor saken og gjerne ville at flere brukere skulle få vite hva som hadde skjedd. Den saken er over nå og siden det er mange som nevner meg som søppelmoderator så tar jeg selvfølgelig det som en stort kompliment at det er personer som fortsatt husker meg og vil at jeg skal være moderator for en kategori som så absolutt trenger flere av "gamlekara" som gjorde stedet et hyggelig sted og vokse opp(det er\var faktisk tilfelle for en del personer der).

Jeg føler selvsagt at jeg har blitt urettferdig behandlet med tanke på at flere brukere som har gjort langt mer "ugang" på forumet har blitt unbannet etter selv korte perioder. Selvfølgelig ønsker jeg å bli unbannet igjen, siden dette forumet er stedet jeg vokste opp og man normalt forteller ting på et forum som man aldri sier til kamerater så det er sikkert en del her som kjenner meg bedre enn jeg kjenner megselv.

Du snakket jo for så vidt med meg på TG ang Cerwin Vega og at dette var den ene uken i året du egentlig ville ha Cerwin Vega (aka Skurrvin Vega). Nå snakket ikke vi så lenge, men 20-30min? Spørsmålet du kan stille deg er om jeg virket som en uhøflig person med skumle hensikter med forumet..
Jeg snakket btw (eller hørte på er vell et mer riktig ord siden jeg omtrent gikk i søvne) på ueland på TG04 også, men alt jeg husker er at Torstein trengte hjelp med å fjerne spyware så her ble det lagt inn CWshredder, spybot og adaware.

Så nå håper jeg virkelig at dere kan unbanne meg siden jeg føler at jeg har vært bannet lenge nok. Har definitivt lært at det beste er å holde internsaker internt og at det er viktig å holde en god tone.

hey hey!

der er jo gromgutten selv da!

Meget bra skrevet av CFD syntes jeg... Han inrømmet at han kunne gjort ting annerledes, og det tyder på at han er villig til å prøve igjen:)

En annen ting er at gutten har 3909 inlegg i søppelavdelinga, og det står det respekt av! :thumbup:

Hvem kan vel motstå denne søtnosen?

user posted image

... :w00t:

Endret av LordOfDeath
Lenke til kommentar

Jeg vil, jeg vil! *Vifte med hendene i været* :p

Hadde ikke vert dumt med moderatorer bare for OT nei... Eller en kunne hatt egne moderatorer for de som har under 200 inlegg! Er vel de som har flest feilposter, personanngrep og caps lock poster (++)!

NB. Hvis det skulle ha seg slik at en med under 200 poster leser det jeg nå har skrevet og ikke er av de som ikke kan retningslinjene så trenger han/hun ikke å ta seg nær av det for det gjelder ikke alle...

Lenke til kommentar

QUOTE (Bamse_ @ 03/01/2005 : 05:08)
Vil nå ikke tro at post-count er det forum styret ser på når de er ute etter en ny mod... Kvalitet over kvantitet!

Jeg mente at det skulle være en moderator som passet på de brukerne som hadde mindre enn 200 innlegg da...

Lenke til kommentar

Ting har droppet ganske så fatalt etter at jeg ikke har vært her ja desverre.

At det kommer inn en OT-brukermod ser jeg på med stor glede egentlig.

Hvis noen skulle plukkes ut så mener jeg white er vel den kandidaten som jeg mener egner seg best.

Lenke til kommentar

Jeg ser gjerne for med white som moderator i lyd og bilde, kan sikkert være nyttig det. Men jeg ønsker også en (eller to) dedikerte "søppeltømmere". Man trenger ikke nødvendigvis å bare slette og eventuelt redigere innlegg, men også gjerne benytte seg av PM, og fortelle nye brukere hvordan man ønsker at de oppfører seg på forumet/i OT (hvis dette er nødvendig). Slik jeg ser det blir det for dumt å dele ut advarsler for dårlig innhold og "tomme poster", og da blir nok ryktet til forumet også få seg en liten knekk, så hvis man heller sender en PM og forklarer hvordan man ønsker at brukere oppfører seg i OT, og hvorfor vi vil ha det slik, vil nok denne kategorien bli tatt mer seriøst. Da kan man risikere å nesten komme tilbake til miljøet som var der for en god stund tilbake (i den grad det går ann med det antall brukere vi har nå).

Må si meg enig med fredrikrb også, mindre auto-moderering, og flere moderatorer. :)

Lenke til kommentar

QUOTE (CFD @ 03/01/2005 : 03:34)

Hei desertglow.

Begynte først å lure på om dette var noe du hadde skrevet til meg tidligere siden dette stod i sitatmodus, men jeg forstod vel etter hvert at det var nye saker....

Føler kanskje dette er litt dumt å ta i plenum, men siden det begynte på denne måten, får jeg vel nesten fortsette....

Hva som skjedde i Amotor-saken vet jeg ikke, da jeg aldri har vært involvert i den, og hva som er den objektive sannhet vil man nok aldri få svar på. De involverte har så vidt jeg forstår gått videre med sine egne prosjekter. Tror bare den saken kan legges død.

Hva vår diskusjon på TG angående CV har med denne saken å gjøre er jeg noe usikker på, men det var vel forsåvidt flere hyggelige samtaler der. Ditt retoriske spørsmål om hvordan du virket der tror jeg det forøvrig vil være meningsløst å svare på. Hvordan man virker og hvordan man oppfører seg forran PC-en på et forum er ikke nødvendigvis det samme, noe både du, jeg og mange andre tidvis har bevist.

Uansett, ser fra admin-loggene at du har hatt tilgang til forumet i tre måneder allerede, og etter en kort diskusjon så ser vi ingen grunn til å ikke slippe deg inn igjen såfremt du selv ønsker det og følger retningslinjene.

Noen moderatorstatus vil vi nok ikke tildele nyinnsluppende utestengte brukere, men du vil jo alltids ha mulighet å bevise at du er en slik status verdig. Velkommen inn igjen!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...