BBC Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Noen som kjenner til et enkelt script som kan hjelpe til med å oppdatere en webside? Jeg er da hovedsaklig på utkikk etter et enkelt publishing-system der jeg via en webside kan legge til f.eks. nyheter eller linker/favoritter. Jeg kan gjerne tenke meg noe ala "skriv inn overskrift, nyhet og url - klikk ok" i et webskjema. Jeg har tilgang til php og MySQL. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 22:30, borre skrev:Noen som kjenner til et enkelt script som kan hjelpe til med å oppdatere en webside?Jeg er da hovedsaklig på utkikk etter et enkelt publishing-system der jeg via en webside kan legge til f.eks. nyheter eller linker/favoritter.Jeg kan gjerne tenke meg noe ala "skriv inn overskrift, nyhet og url - klikk ok" i et webskjema.Jeg har tilgang til php og MySQL. php-nuke er jo kanskje noe du kan bruke? http://www.phpnuke.org Lenke til kommentar
BBC Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2002 Er ikke sikker, men blir det ikke litt overkill med PhpNuke? (det er forresten ikke nødvendig å quote når du er første person som svarer :smile: ) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-09 20:06, borre skrev:Er ikke sikker, men blir det ikke litt overkill med PhpNuke?(det er forresten ikke nødvendig å quote når du er første person som svarer :smile: ) Digger quote :smile: Klart phpnuke er overkill. Syns personlig at det er teit å lage sånne sider dersom man ikke har noe sinnsykt genialt å komme med. Finnes altfor mange "portaler" som ingen bruker. Verden kunne vært foruten sinnsykt mange "fjortisportaler" På et intranett derimot kan det jo faktisk være nyttig :wink: Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Prøv denne <META HTTP-EQUIV="REFRESH" CONTENT="5"> Vet ikke om det var akurat det du var ute etter. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 14:56, Zafar Iqbal skrev:Prøv denne<META HTTP-EQUIV="REFRESH" CONTENT="5">Vet ikke om det var akurat det du var ute etter. Nei, det var ikke det jeg var ute etter. Leste du andre avsnitt i den første posten min? "Meta refresh" er ikke et publiserings-system. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Vel, til dette finnes det mange alternativer, et ganske enkelt et er "news php". Sjekk http://www.nphp.net for mer info. Har et ganske avansert newsscript liggende, mail meg om du vil ha det, det er ganske mye mer jobb å sette det opp, husker ikke hva det heter i farta :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå