PrayingMantis Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hei Har bestilt dette kabinettet og har bestilt en 80-120mm fan adapter + en 120mm SilenX vifte. Jeg tenkte å montere dette foran HD bay, men ser av bilde(som er nederst) at jeg kommer til å slite litt med plass, og også at en 120mm vifte vil stikke litt over dette. Noen gode tips her til hva jeg kan/burde gjøre ? Endret 2. januar 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ta bort 80 mm vifta og stapp 120 mm vifta neddi.. easty peasy.. Det som skjer da er at en liten del blir å stikke over selve diskrammen, altså, da, må ingenting stå over hardsikrammen, som cdrom etc.. Skal ikke være verre:) Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hmm, men hvordan fester jeg 120mm vifta da ? Det er jo en grunn til at det finnes 80-120mm adapter ? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Noe adapter tror jeg ikke du får plass til, men du kan i alle fall bore to nye festehull i eksisterende plate. Bruk noe dobbeltsidig tape evt noe silikon i tillegg for å feste vifta, det bør holde i lange baner! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ta noen strips og slikt.. trenger egentlig ikke å feste den i det hele tatt da den blir å stå ganske godt der 80 mm vifta står nå har du noen formening om hvordan du skulle lure en 120-80 mm adapter i mellom der? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) har du noen formening om hvordan du skulle lure en 120-80 mm adapter i mellom der? Ikke annet enn å borre nye høl i bunn av HD bay til skruene som holder selve buret på plass. At jeg ikke tenkte på det før nå er vel egentlig litt teit men men. HD blir kanskje stikkendes litt lengre ut enn antatt men det får så være. Hørtes ikke det ut som den beste løsningen ? Er jo kun snakk om tre-fire cm kanskje... Endret 2. januar 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå