Christian86 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) hva ville dere anbefalt? skal brukes som filserver sata system Endret 2. januar 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
Instict Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg er svak for WD, men denne bråker litt mere enn en gjennomsnitts harddisk.. Jeg ser ikke på dette som et problem, siden viftene på filserveren bråker endel de også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Enig med at WD egner seg utrolig godt. Aldri hatt et eneste problem med WD disker men gikk litt over til Maxtor da disse var 300GB. Da Seagate kom med 400GB har jeg begynt å konvertere til disse. Bytter jevnt til større disker etterhvert som de dukker opp da plassen er viktigere enn noe annet. Håper WD dukker opp med noen større dsker de óg da :-) Lenke til kommentar
Instict Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 WD320 er snart i butikk Lenke til kommentar
slettet Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har sjølv gode erfaringer med Seagate.. Betydleg betre erfaring enn med Maxtor og WDC.. Har åtte Barracuda 7200.7 200GB SATA-disker i filserveren min, og ein Maxtor eit-eller-anna som OS-server i den, og Maxtoren blir mykje varmere enn Barracuda-diskene.. Har også to Barracuda V 120GB IDE i hovudmaskina mi, som har oppført seg svært eksemplarisk dei siste åra. Har derimot vært mindre heldig med WDC og IBM (DeathStar), som har kosta meg mange familiebilder og andre bilder.. Dei har hatt ein stygg tendens til å dø uten forvarsel... :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå