McLuddis Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har et underlig problem jeg ikke forstår så veldig mye utav. Rett som det er bare restarter den, uten noesomhelst forvarsel eller årsaks indikator. Dette skjer helt tilfeldig, ingen sammenheng med hvilke programmer som kjører. Det kan skje tre ganger om dagen, eller en gang i uka... veldig irriterende, en gang mista jeg en times arbeid på photoshop pågrunn av det, fordi det skjedde mens jeg lagra arbeidet sånn at fila ble uleselig... Har opplevd tendenser til at det skjer når jeg lukker et vindu eller avslutter et program, men det er ikke regelen. Strøm regnestykket oppgav pcen min til å maks kreve 295w, psuen min er av typen fortron/source 300watt. Kan den være årsaken? Maskinvare: Asus K8N-e deluxe Amd 64 3000+ 2x twinmos 3200, 512mb Radeon 9600pro 2x samsung spinpoint 160gb DVD brenner CD brenner wlan kort kabinettvifte Noen som har andre ideer om hva som kan være årsaken? Jeg blir svært takknemlig for alle svar Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kan være psu'en ja, men kan også være at cpu'en er for varm, hva er temp'en din? Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 den ligger vanligvis mellom 34 og 45 grader, alt etter hvor mye jeg belaster den. Bruker cool n quiet Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg måtte oppgradere PSUen min fra en 350W til en på 450W etter at jeg byttet ut CPUen med en 3,0GHz P4 Prescott. Hardware står i signaturen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå