tjaa Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Bestilte noen rambrikker forrige dagen (3x256 pc3200) fra Komplett.no. Ble litt skuffet da jeg så de ikke var Twinmos slik de ofte leverte før, men da jeg kjørte igang viste cas latency 1.5 i Bios (1.5-2-3-6) Minnechippa er merket M&S, men jeg finner ikke produsenten på nettet. Hovedkortet er Abit IT7max2 v2.0 med P4b [email protected] (fixert agp og pci) Jeg har hevet til cl2.0 nå, siden det ble litt ustabilt etterhvert, men dette var uvanlig sprekt syns jeg. Bruker jeg "1ste-sortering" Twinmos så klarer de ikke kjøre stabilt på cl2.0 med samme FSB. Muligens bare noen bra slengere, men har andre erfart samme med de brikkene, og vet noen hvem denne M&S produsenten er? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jøss. Høres jo snodig ut... Lenke til kommentar
toretors Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Fant dette: http://www.globalsources.com/si/6008813062687/idm.co Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå