mulder99 Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Hei Får to feilmeldinger når jeg skal brenne et spill. Jeg har en .bin fil og en .cue fil (med samme navn selvsagt) Får først en feilmelding om at "kan ikke åpne..........bin". Etter dette kommer det en feildmelding; "det oppstod en feil med hjelpefilen........................cue" Hva skyldes dette??? Bruker nero Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Går utifra at alt er fullt lovlig, så da har jeg følgende spørsmål: Du finner .cue-fila i Nero, og brenner denne alene? For du vet hvordan cue og bin fungerer? Lenke til kommentar
mulder99 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 ja. Selvsagt er alt lovlig. Prøver å brenne .cue filen alene, men feilmeldingene kommer. Kanskje en av filene er "fuckt" Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Da vil jeg tro at cue-fila har feil syntax, eller leder til feil fil. Du har ikke renamet filene? Åpne .cue-fila i notepad og se hva filnavnet skal være om det er tilfelle. Lenke til kommentar
mulder99 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Du er en knupp Åpnet .cue-fila i notepad og fikk se at filnavnet ikke var det samme som i .bin fila. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2005 Flyttes til programvare Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2005 Hei Får to feilmeldinger når jeg skal brenne et spill. Jeg har en .bin fil og en .cue fil (med samme navn selvsagt) Får først en feilmelding om at "kan ikke åpne..........bin". Etter dette kommer det en feildmelding; "det oppstod en feil med hjelpefilen........................cue" Hva skyldes dette??? Bruker nero Hei... gidder du svare på min topic siden det ser ut som du vet noe om dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=354272 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå