Roella Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Har hørt pioneer-dvd rom'en. ( 106s eller noe) ikke er av topp kvalitet. At den har lav søketid og at det finnes alternativer som er bedre, og kanskje billigere? Noen som har noen råd? ( mail meg gjerne ) Lenke til kommentar
dnort Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Du kan jo lese testen av denne dvd-rom spilleren her. LiteOn vant testen. Denne dvd-rom spilleren kan du kjøpe for kr. 429,- på ITButikken. Lenke til kommentar
andre_aronsen Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Ja, jeg leste nettopp en massiv DVD-ROM-Test hos http://www.tecchannel.de (brukte sikkert 2-3 timer på å komme meg igjennom, de er nemlig utrolig detaljerte og nøye), og der kom riktignok Pioneer sin DVD-105SZ spiller på andre plass av 31, men det var fordi den hadde mange andre gode sider, blant annet rask til å lese. Tilgangstiden var vel kanskje ikke en av dem. Den som vant var forresten Toshiba sin nye SD-1612. Suverent best. På tredje lå Aopen sin DVD-1648 Pro. Jeg skal snart kjøpe meg DVD-ROM selv, og har bestemt meg for en Pioneer SCSI-Spiller (Har mye bedre tilgangstid enn sine IDE-Brødre, selv om spinhastigheten ligger noe under. Og den er ganske lydsvak på DVD). Hvis jeg skulle ha valgt IDE-Spiller,(tross alt billigere..), ville det blitt Toshiba, tenker jeg. mvh André. _________________ Ordnung ist etwas für Primitive, das Genie beherrscht das Chaos. -Albert Einstein [ Denne Melding var redigert av: andre_aronsen på 2002-06-08 22:54 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Pioneer DVD rom er av topp kvalitet! konge spiller. aldri hatt et eneste problem med den - eller en eneste CD den ikke har klart å lese... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå