Cacophobia Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Vet noen om en LCD skjerm som egner seg godt til spilling og som er veldig billig. Jeg kan ikke legge ut mer en 300kr, men jeg vil ikke ha etterslep( må klare DOOM3 og HL2). Håper det fins en så god skjerm til under 3000kr Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Eizo L550 Har hørt noe rykter om at LCD skjermer vil droppe i pris til uka.. Lenke til kommentar
Cacophobia Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hmmm....så velig bra ut den ja . Andre forslag? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Du har jo denne også da.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Du har jo denne også da.. jess, jeg kan anbefale den. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Om du kan legge ut 400,- ekstra, så er den et kjempebra valg, ja. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Om du kan legge ut 400,- ekstra, så er den et kjempebra valg, ja. Pluss ca 300kr ekstra for DVI kabel (som ikke følger med). Xerox XL775D kan du ta en titt på. Den koster nå 2895,- hos Netshop.no, og det er inkludert DVI kabel. Har denne selv, og synes den er perfekt for mitt bruk. Utrolig pent design, rimelig, samt kjempebra bilde og ikke noe merkbart etterslep i spill (har testa med CS Source, HL2, CS 1.6, Doom 3, NFSU 1 og 2, Call of Duty, Far Cry, America's Army samt flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå