FleshEater Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hei. Når jeg skulle skifte skjerm i går så fikk jeg ikke den til å virke, så derfor skiftet jeg tilbake til den gamle. Men da virket ikke den heller. Problemet var at maskinen slo seg på men ikke skjermen. Når jeg våknet i mårrest så slo jeg på datan å skjermen virket. Men når windows begynte å loade så var mesteparten av grafikken fucket. Når den var på tur inn i windows så var det bare noen striper over skjermen åsså restartet den. Jeg har testet linux å det virker. Åsså virker det såvidt når jeg er inne i safemode. Endret 3. januar 2005 av FleshEater Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Endre fargene i instillinger på egenskaper eller skaff nye drivere Edit : til skjermkort altså Endret 2. januar 2005 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Har prøvd å innstalere ny driver. Mener du å stille fargene fra 32 bit til 16 bit? Lenke til kommentar
ferik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har du sett om skjermkortet sitter skikkelig på, at den ikke løsna litt når du skifta kjerm? Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kan det ha noe med at du kjører for høy oppløsning? Har hatt problemer med det før jeg! Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Fikk et tips at jeg kunne prøve å kople ut skjermen i en natt åsså prøve igjenn. Da virket alt... Lenke til kommentar
Dario Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Fikk et tips at jeg kunne prøve å kople ut skjermen i en natt åsså prøve igjenn. Da virket alt... Da fant vi svaret: Windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå