Gå til innhold

Ny brenner NÅ.

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe brenner nå,lurer derfor på om det er noen som har noen sterke anbefalinger. Jeg har hørt masse positivt om plextor, spesielt 40x'ern. Men jeg har ikke hørt noen brukererfaringer om den. Jeg vil holde meg under 1500,- noe som burde de fleste brennere. Men jeg kan også gi 800 hvis en slik brenner gir god ytelse og stabilitet. Takker for tips og veiledning, send gjerne en mail.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville kjøpt en Lite-On 40/12/48 brenner fra http://www.itbutikken.no

Jeg tror den kostet under 800 kroner sist jeg sjekket. Lite-On er også meget bra merke, selv om plextor kanskje er "numero uno"

Edit: Den koster faktisk bare 730 kroner. Det er det jeg vil kalle et røverkjøp :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-06-08 22:17 ]

Lenke til kommentar

Jeg har selv Plextor 40x,og er strålende fornøyd.Ser at Asus sin brenner kommer bedre ut enn Plextor sin,men det er det bare en ting å si om:Prøv sjøl!!!

Jeg vil ikke ha noe annet enn Plextor("alle" jeg kjenner som har brenner kjører oxo Plextor,dønn stabile)

Lenke til kommentar

Hvor var denne testen?

Om plextor kanskje er 90% stabile, kan jeg godt klare meg med en som er litt mindre stabil, men allikevel stabil nok, hvis dere skjønner.

Plextor er dyr. HVa med NEC, eller asus?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-08 22:16, Spaz skrev:

Jeg ville kjøpt en Lite-On 40/12/48 brenner fra

Jeg tror den kostet under 800 kroner sist jeg sjekket. Lite-On er også meget bra merke, selv om plextor kanskje er "numero uno"

Edit: Den koster faktisk bare 730 kroner. Det er det jeg vil kalle et røverkjøp :smile:

He-he

VENTER PÅ DEN......

Staljin

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har selv en ASUS 32x/10x/40x brenner. Denne funker utmerket og koster ca 1000,- på Komplett. Har også testet Plextor 24x/10x/32x. Denne var også rimelig bra, men jeg synes ASUS brennern min er bedre p.g.a pris forksjelden. Liteon er også et godkjent merke, men spander heller på deg de ekstra kronene for en ASUS. Det er iallefall jeg helt sikker på etter å ha testet 2stk. 40x/10x/40x en 32x/10x/40x og en 24x/10x/32x brennere.

Lenke til kommentar

Gå får denne :grin: 700 penga e billi :wink:

http://www.mpx.no/asp/mcweb.asp?tips=true&p=5934&l

dødsfet sony og sikkert like stabil som plextor :smile:

MSI Turbo II

AMD XP 1500+

Taisol CGK 760

256 MB Apacer SDram

Samsung CD-RW/DVD

Samsung 40 Giga 5400 RPM

Samsung SyncMaster 950P 19"

Aashima Miditower (350W PSU)

Hercules Prophet II GeForce 2 PRO

[ Denne Melding var redigert av: www på 2002-06-09 02:51 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-09 23:26, Kjetil Lura skrev:

chma plextor har hatt best i test i mangen år nå,siden eg kjøpte min i 99,så det var på tide at de fikk litt bedre motstand,det er bare bra for oss.

Kjetil

det var ironisk ment....hvis jeg ikke hadde klart å skru av smilieesen-> ;)

Har selv plextor på den gamle pcen min.

mvh Christian

Lenke til kommentar

Har en plextor 24x brenner.

den sluttet å funke etter ca 2 måneder

fikk self ny på garanti... det som var konge var at de hentan på døra sendt'en til belgia fikk ny 4 dager senere... !!!service!!!!

Er stor fornøyd med plextor

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-08 22:11, Pug skrev:

Jeg har lest en test av både plextor og asus, plextor 40x/12x/40x fikk en femmer, mens asus 40x/12x/48x fikk en sekser. Jeg skal ha asus på min PC, 500 kroner billiger også! :smile:

Merk at slike tester tar hensyn til prisen også. Setter man disse to spillerne opp mot hverandre uavhengig av pris, så kan det være at Plextoren faktisk scorer høyrere.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-10 00:01, Afseth skrev:

Quote:

Den 2002-06-08 22:11, Pug skrev:

Jeg har lest en test av både plextor og asus, plextor 40x/12x/40x fikk en femmer, mens asus 40x/12x/48x fikk en sekser. Jeg skal ha asus på min PC, 500 kroner billiger også! :smile:

Merk at slike tester tar hensyn til prisen også. Setter man disse to spillerne opp mot hverandre uavhengig av pris, så kan det være at Plextoren faktisk scorer høyrere.

se her det er omvendt.., men den lille forskjellen på noen sekuder er vel ikke merkbar....tror jeg

asus kommer snart med 48x.....plextor har ikke annonsert noe slikt enda? eller har de?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...