jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei jeg lurer på når stipendet for dette semesteret som begynner nå pleier å komme? Går på vidergående skole Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Som alltid kommer det månedsvis og rundt 10->15 i måneden.. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 mellom 10 og 15 hver mnd. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hmm jeg har ikke fått det månedsvis, fikk beskjed om at jeg kom til å få to utbetalinger i løpet av året, en i begynnelsen av det første semesteret og en i begynnelsen av det andre. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hmm jeg har ikke fått det månedsvis, fikk beskjed om at jeg kom til å få to utbetalinger i løpet av året, en i begynnelsen av det første semesteret og en i begynnelsen av det andre. det var slik før, men reglene har blitt endret. så nå har dette beløpet blitt delt opp i mange mindre beløp som deles ut 10 <-> 15 i hver måned istedenfor... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg mener at man får 2 større utbetalinger og resten hver måned. 16000 ved semesterstart i august og januar som hentes ved lærestedet. Resten får man den 15. i hver måned, bortsett fra august og januar, så klart. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hmm jeg har ikke fått det månedsvis, fikk beskjed om at jeg kom til å få to utbetalinger i løpet av året, en i begynnelsen av det første semesteret og en i begynnelsen av det andre. det var slik før, men reglene har blitt endret. så nå har dette beløpet blitt delt opp i mange mindre beløp som deles ut 10 <-> 15 i hver måned istedenfor... Er det blitt endret nå? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Før fikk du et beløp i august og et senere i januar, ingenting månedlig. Ca. 30000 ved starten hvert semester. Det ble forandret for et par år siden. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg fikk nemlig penger etter skolestart, og skulle få igjen etter skolestart nå i januar. De pengene har jeg regnet med kommer helt, og derfor er det viktig at jeg får de samlet, til en viss grad er det viktig i hvert fall. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Høres da ut som det er snakk om lån elns? hvis ikke lurer jeg litt på hva dere går på etc da jeg alltid og fremdeles får det månedsvis Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Høres da ut som det er snakk om lån elns?hvis ikke lurer jeg litt på hva dere går på etc da jeg alltid og fremdeles får det månedsvis Om man får under "så-så-mye" så uttbetales beløpet bare en gang hvert halvår. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Jepp dette er det jeg også har fikk 3800 i begynnelsen av forrige semester og ingenting månedlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå