LotuZ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hallo, Jeg har en ting på dataen som jeg ikke klarer og slette Når jeg prøver og slette den kommer det bare "cannot delete (navnet på filen) : its being used by another person or program, close any program that might be using the file, and try again" Jeg har ingen anelse hva som bruker denne filen. Så hva skal jeg gjøre? Kan jeg på noen måte se hva det er som bruker den, eller noe? Mvh LotuZ Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Bruker å funke med sikkerhetsmodus Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hmmm, jeg prøvde det nå, men det gikk heller ikke Samme feil melding kom selv om jeg var i sikkerhets modus. Filen ligger vel og merke i Recycle bin. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 1. ctrl+alt+del og så avslutter du explorer.exe. 2. I samme vinduet, gå på fil>Ny oppgave>Bla igjennom, velg alle filer nederst 3. Finn den fila du vil slette, og slett den 4. Start opp igjen explorer ved å skrive inn Explorer.exe i fil>Ny Oppgave Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Oki, takk. Men nå er det slik at den ligger i recycle bin, og jeg kan verken ta restore eller noe annet, siden da kommer den der feil meldingen Kan være dette er veldig lett, men jeg er ganske blank når det gjelder slike ting Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 er det en .avi fil ? kan hende det er et virus...... www.avast.com er gratis antivirus (40 dager syntes jeg og huske, 7mb eller noe) Lenke til kommentar
atrax Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Kanskje WhoLockMe kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Prøv GiPo@MoveOnBoot. Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Takk, takk men jeg får det fremdeles ikke til, i og med at den er i recycle bin, da kan jeg verken bruke wholockme, eller skru av explorer.exe, siden jeg finner ikke recycle, altså der den ligger. Det er heller ikke en .avi fil Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Takk, takk men jeg får det fremdeles ikke til, i og med at den er i recycle bin, da kan jeg verken bruke wholockme, eller skru av explorer.exe, siden jeg finner ikke recycle, altså der den ligger. Det er heller ikke en .avi fil Flytte den ut av Recycle bin kanskje? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Gjennopprett den og så slett den? Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 ja, akkurat HeHe, nå gikk det med en gang. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå