Nerda Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Så at noen skrev, at man kunne senke spenningen til viftene. Dette skulle resultere i lavere støy. Er dette et forsvarlig triks? Kan man evt. be winpad gjøre dette? HT <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Nerda på 2002-06-08 22:06 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Nerda på 2002-06-08 22:07 ] Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hei, jeg tror neppe Winpad gjør dette. Du må kjøpe vifter og montere på dette selv. Ønsker du å være på den sikre siden, er det lurt å vite hvor mye luft standardviftene som sitter i maskina dytter og deretter kjøpe vifter som tilsvarer dette, men som da bråker mindre. Lenke til kommentar
golas Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 På min gamle siemens laptop er det en innstilling i bios hvor man kan velge mellom å enten kjøle ved hjelp av vifter, eller at pc'en senker prosessorhastigheten når det blir varmt. Kanskje du har noe sånt? Lenke til kommentar
peach Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Programmet SpeedFan er et fint lite program der man kan redusere viftehastigheten alt etter hvor varm prosessoren er. Fungerer kjempebra! Hvis du laster det ned vil jeg anbefale å lese manualen http://www.almico.com/speedfan.php Edit: Hmm.. nå vet ikke jeg hva Winpad er da men... [ Denne Melding var redigert av: peach på 2002-06-10 14:39 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå