Kris88 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Trenger hjelp til valg av hovedkort har ikke peiling på hva jeg skal velge. Det eneste er at jeg har hørt at asus er bra Hjelp meg! Lenke til kommentar
Kris88 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 selve hovedkortet. Hvilke er bra? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Vi må jo vite hvilken prosessor du skal bruke til hovedkortet før vi kan anbefale deg et. F. eks, hva om vi anbefaler deg et hovedkort som ikke passer til prosessoren din? Asus produserer tonnevis av forskjellige hovedkort, dessuten finnes det produsenter som produserer værtfall like gode hovedkort, om ikke bedre. Endret 2. januar 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Vi må vite hvilken socket din CPU er! Asus lager gode hovedkort de, jeg for min del liker like godt abit og epox. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Vi må vite hvilken socket din CPU er! Asus lager gode hovedkort de, jeg for min del liker like godt abit og epox. MSI har også gode kort. Lenke til kommentar
Kris88 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Det er en ny PC så jeg er ikke helt sikker på hvilken prosessor jeg skal velge, men foreløpig holder jeg en knapp på Intel Pentium 4: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=15190 med socket 478. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
ØyvindStrøm Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hei Trur jeg ville gått for noe litt annet der ja. Et 939 system, mye mere fremtidsrettet, u skal vist får mer for pengene også hvis man velger AMD (hvis det er en spill pc u er ute etter da) Hvor mye skal u legge i pc'n din da?? MVH Øyvind Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ville også valgt blandt noe mer fremtidsrettet. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Trenger hjelp til valg av hovedkort har ikke peiling på hva jeg skal velge.Det eneste er at jeg har hørt at asus er bra Hjelp meg! Asus P4C800-E Deluxe er et veldig bra hk, bra til å klokke med også. Sokkel 478. https://prisguiden.no/produkt/8620 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis det er Pentium 4 du heller mest til så er det Socket 775 som gjelder. Denne CPUen er lik den du nevnte. Som hovedkort vil Asus P5GD2 fungere utmerket. Husk at du vil trenge ett PCI-E skjermkort og DDR2 minne. Dette er fremtidsrettet. Hvis du har DDR minne fra før kan du heller velger Asus P5GD1. Men fortsatt PCI-E skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå