siDDis Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Eg har ein scart kabel til xboxen med dolby digital optisk utgang og men ingen prosjektorer har støtte for scart? Kva kan eg gjøre for å behalde DD og få spelt på prosjektor? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 prosjektoren, har den rgb inngang? typisk liten gul phono plugg. i så tilfellet så kan du få deg en scart -> rgb overgang og bruke den. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Den lille gule phono-kabelen er vel compositt. S-video er mye bedre og burde funke bra så lenge prosjektor har s-video inngang. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) err.. compositt ja.. kom ikke på hva den heter så jeg tok noe jeg husket edit: typo Endret 2. januar 2005 av Prelude Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 finnes det ikkje frå scart til svhs overgang? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jovisst hos biltema får du denne, men om du trenger en hun isteden så har du ett lite problem, jeg er ikke kjent med at det finnes sånne overganger med scart hun plugg. er du litt fingernem og har en loddebolt så skulle det vel ikke være så vanskelig å plukke en hunn scart-kontakt fra denne og montere på den andre overgangen. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg regner med at kabelen du har er den orginale advanced scart cable fra Microsoft. På endel Expert-butikker selger de en annen kabel (ikke Microsoft) til xbox som har optisk ut, svhs, compositt og scart. Den koster ca kr. 150 og kan være et enkelt alternativ. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Om projectoren din har HD(TV)-støtte, som jeg regner med den har(ikke vits i å kjøpe uten egentlig), er det bare å kjøpe HD-kabel, og nyte Xbox-spill i 480p Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Si hvilken prosjektor du har så blir det lettere og hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå