Windoge Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 La emnetittelen tale for seg. Er dette et hovedkort man kan kjøpe for seg, eller er dette hovedkortet kun tilegnet COOP maskinen? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Tror neppe noen kortprodusent gidder å lage kort bare for coop. Lenke til kommentar
-=Super-Geir=- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Joda....sjekka det hos en kompis som har den dritten... Det var MSI hvis jeg ikke husker feil....Andre forslag? Men Hvis du må kjøpe et nytt kort til denne COOP PC'en allerede, så er vel det et ganske sikkert tegn på at det ikke er verdt det... Advarte kompisen min mot å kjøpe den...Han klagde etter første uka... :!: Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Joda....sjekka det hos en kompis som har den dritten...Det var MSI hvis jeg ikke husker feil....Andre forslag? Men Hvis du må kjøpe et nytt kort til denne COOP PC'en allerede, så er vel det et ganske sikkert tegn på at det ikke er verdt det... Advarte kompisen min mot å kjøpe den...Han klagde etter første uka... :!: Det går an å kjøpe MSI kort separat, men det visste du vel Lenke til kommentar
-=Super-Geir=- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Joda.. Men tenkte bare at hvis hovedkortet hans må byttes etter 3-4 mnd, så er vel det et tegn på at noe er feil... MSI har hatt en del blemmer med de "litt" eldre PII og PIII systemene, men min mistillit er fortsatt der... Og han kompisen min fikk også byttet den første COOP PC'en, for den bare "virka ikke"... Han spurte om hjelp, og jeg fortalte han raskeste vei til OBS..... :!: Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hadde bare problemer med å finne kortet i andre nettbutikker. Men det kan jo komme av at det er litt gammelt. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hadde bare problemer med å finne kortet i andre nettbutikker. Men det kan jo komme av at det er litt gammelt. Hva heter det? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hadde bare problemer med å finne kortet i andre nettbutikker. Men det kan jo komme av at det er litt gammelt. Hva heter det? MSI MS-7010 VIA-K8T800 Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 er ikke coop kortet en strippet versjon av det kortet? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hovedkortet kan ikke være så altfor gammelt når det er et K8T800-chipset Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 er ikke coop kortet en strippet versjon av det kortet? Strippet verson? Den forstod jeg ikke. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 er ikke coop kortet en strippet versjon av det kortet? Strippet verson? Den forstod jeg ikke. En strippet dame er uten klær, et strippet hovedkort er uten funksjoner... Ikke alle funksjoner, men det mangler iallefall en del. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 er ikke coop kortet en strippet versjon av det kortet? Strippet verson? Den forstod jeg ikke. En strippet dame er uten klær, et strippet hovedkort er uten funksjoner... Ikke alle funksjoner, men det mangler iallefall en del. En strippet dame har som regel mange funksjoner. Men fra spøk til alvor.. Det som fikk meg til å tro at bare COOP maskinene benyttet seg av dette kortet kom av at jeg ikke kunne finne det andre steder. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) det hk er laga berre for medion maskiner trur eg...so trur neppe du finner det i butikkene... Endret 2. januar 2005 av ghost7 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 det er sikkert et kort MSI har laget for medion, som medion kanskje har brukt kun i den maskinen. Det er veldig lite sannsynlig at det er noen som selger akkurat det kortet løst. Som andre her sier er det som regel kort som er strippet for "fordyrende elementer".. men er det en grunn til at du må ha akkurat DET kortet da? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det blir vel som å sammenligne Coop kaffe med Evergood? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå