SnittLeif Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Men hvis en PSU ikke ha S-ATA kontaker, hva skal man gjøre da? Da skal man kjøpe en overgang fra 4-pin til s-ata.. koster omtrent 50 kroner og er å få tak i ihvertfall på Komplett.no og Netshop.no Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Både bzerk og Aspire har 2stk. S-ATA kontakter. Om det ikke hadde vært S-ATA kontakter kunne du jo bruke en slik en. Vel, jeg tror ikke du kommer til å like å ha et kabinett med en for stor PSU. Aspire har fått mye skryt. (pst... valget er enkelt ) valget er ikk enkelt Er sånn som ikke liker å kutte ned og gå for noe annet enn det jeg først bestemmer meg for Lenke til kommentar
audhage Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har det virkelig vært SÅÅÅÅÅ mye skryt av bzerken? Altså, jeg tviler på at du vil merke forskjell. Menmen... gjør som du vil. Jeg skal sitte å le HØYT om du kjøper den bzerken og den ikke får plass Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå