Nitrius Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 tok sølv siden kabinettet mitt er sølv, sort å sølv ser ikke like bra ut som sølv i sølv Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 http://www.extremeoverclocking.com/reviews...475AX-VE_1.html Denne har jeg tenkt meg Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Prøvde å finne den PSU fant den på mamoz(eller hva det het) til kr 1100 og det er litt i det dyreste laget Edit: uansett så har jeg allerede bestilt bxerk PSU og tror jeg ikke vil bli skuffet, den har jo fått god kritkk her på forumet. Endret 3. januar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 jeg har den bzerkgreia, bare at min heter levicom visable power, men specs og utseende er akkurat det samme, måtte ha ny psu da Q-tec 450W tok kvelden da jeg skulle sette inn disk nr 5 og 6... Men med den 500W'ern, funker alt fett... Har kjørt på min. viftehastighet siden jeg fikk den, og det er aldri problemer med stabilitet, og siden jeg har vannkjøling på resten av komponentene mine og harddiskene i strikker er det et lydløst system, og den psu'en er lydløs med viftene på min:) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Ja, regner med at jeg blir like fornøyd som alle ander som har bzerk PSU, nå har jeg lest så mye bra om den, så den kan ikke være dårlig, skal bli digg når den kommer Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Da var Bzerk PSU min henta og koblet til, endelig bytta ut med den gamle Cheiftech PSU jeg hadde Er fornøyd så langt, den er mye stillere og blåser mer luft enn Cheiftechen værtfall, og det er jo en 500 watt mot en 360 watt som Cheiftechen var Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=356461&hl= Er et lite spørsmål der i den posten jeg lagde, men ingen har svart så da tenkte at jeg kunne linke fra denne posten kansje noen kunne svart litt kjapt da, det er om noe som kansje kan være et problem med PSU, så det hadde vært kjekt om jeg kunne fått et svar på det så fort som mulig, er litt redd nå får å la pcen stå på pågrunn av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå