eldar Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Jeg har nettop kjøpt meg en Sony DVD-rom, hvor jeg fikk med en versjon av programmet powerDVD, men når jeg benytter dette hakker bildet, og programmet låser seg. Vet dere om en bra software DVD-dekoder som ikke hakker ? Har en tbird 1.33 ghz, og den burde jo være god nok til å decode mpeg2, når den uten problemer klarer divx5 (mpeg4). Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 InterVideo Win Dvd er bra, har brukt Powerdvd oxo og har ikke hatt prblemer med den så kansje du har noen bugs i div andre ting Lenke til kommentar
BBC Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Meget mulig at DMA ikke er aktivert. Lenke til kommentar
eldar Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Akkurat det hjelper meg ikke så mye. Hvordan aktiverer jeg det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Quote: eldar skrev (2002-06-08 22:52):Hvordan aktiverer jeg det? Device Manager->IDE/atpi->Secoundary IDE->properties->Advance settings og der det står PIO velger du DMA. Hvis ikke det hjelper deg så søk på forumet etter DMA, og du vil finne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå