henriksern Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 har tenkt til å bygge vannkjøling sammen med kameraten min og jeg trenger litt råd.. hvordan fester man selve kjøle saken på cpu ?? må man ha hovedkort med skrue feste rundt CPU ?? hvor får man kjøpt pumpe ?? please svar Lenke til kommentar
knutjoha Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Quote: On 2001-11-14 18:26, InZomnia skrev:har tenkt til å bygge vannkjøling sammen med kameraten min og jeg trenger litt råd..hvordan fester man selve kjøle saken på cpu ?? må man ha hovedkort med skrue feste rundt CPU ??hvor får man kjøpt pumpe ??please svar Hei.. Ja, du må nesten ha hovedkort med skruehull eller liknende rundt CPU for at du skal kunne feste kjøleblikka bra. Ellers på du mekke noe jalla Reodor Felgen opplegg, som du helst ikke vil risikere!!! Pumpe får man kjøpt i f.eks. dyrebutikken eller på dtttp://www.microplex.no. Jeg anbefaler Eheim 1048 som er nokså stillegående, og flytter 10 liter i min. Koster 6-700 kroner eller no!! Lykke til... Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 http://www.cool-computers.com/site/default.asp Kjøpte min der.. allt du trenger følger med, og den er lettmontert! /me er meget fornøyd :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå