ltfoto Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei Jeg skal kjøpe første digitale kamera, og er ute etter et kamera til hobbybruk, men som gir bra bilder. Har undersøkt på endel foto/elektrobutikker, men har inntrykk av at anbefalingene avhenger av selgeren. Har tenkt litt på Panasonic DMC LC80, noen som vet om dette er et bra kamera eller har erfaringer med dette? Setter stor pris på tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har erfaring med lillebroren LC70, som er helt identisk med en megapixel mindre. Kameraet gir etter min mening veldig gode bilder, kameraet er generelt veldig raskt, og batteritiden er utrolig bra. Ergonomien er også ypperlig, sitter veldig godt i selv en hånd. Negative er kanskje at skjermen er litt liten, men den har til gjengjeld veldig god kvalitet. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Panasonic LC70 har vundet flere tests bla. på grund af: - Fremragende billedkvalitet ift. et kompaktkamera (Leica-optik) - Godt udvalg af funktioner - God eksponering - Nem betjening Bestemt noget af de bedste du kan vælge Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har selv solgt titalls slike kameraer, og har så langt ikke hatt en eneste misfornøyd kunde. Panasonic har virkelig kommet opp med mange gode stillbildekamera i det siste, og DMCLC80 er ett av dem. Enkelte butikkjeder tilbyr dessuten åpent kjøp og lignende, en mulighet du som kunde kanskje burde benytte deg av? Husk minnekort! Lenke til kommentar
ltfoto Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Takk for svar! Kjøpte idag kameraet, og fikk som du nevnte Mezzy, åpent kjøp i en uke. Linda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå