Kenneth Dammyr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hei Alle bilder jeg åpner i Photoshop CS blir så mørke. De vises veldig mørke, så det blir umulig å jobbe med dem. Men hvis jeg har bildene i "Save for Web" etc blir de fine. I Windows for den saks skyld. Tenkte at det må være noen color-settings eller no, men der er alt so det skal være. Ihvertfall som jeg vet. Noen idèer? Endret 2. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Gå på Kontrollpanelet i Windows, og start Adobe Gamma. Der kan du justere fargeoppsett / kontrast / lys osv. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Den endrer jo selve skjermen. Den er fin. Det er inne i Photoshop det er kaos. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) For produskjon til web/skjerm-medium; RGB; Bruk sRGB Gray; bruk Gamma 2.2 Endret 3. januar 2005 av kvikks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå