pong Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 En 3000 winchester koster 1400 kroner på komplett. Det er en veldig høy prisøkning for komplett, Noen som husker hva den prosessoren kostet til å begynne med? Jeg tror at det var så lavt som ca 1250 kroner. En annen ting jeg ikke helt skjønner er: Pleier ikke priser å gå opp før jul for så å gå ned igjen? Eller stemmer ikke den logikken der? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Etter jul er jo generelt sett en temmelig billig tid... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Av de som har prosessoren inne er 1372 kroner billigst i følge prisguiden. Vil ikke si at 1400 er så veldig dyrt da. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Merverdiavgiften har steget fra 24 til 25% også. (ikke at det utgjør så stor prisforskjell) Lenke til kommentar
shaho Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Når det er snakk om komplett kan jeg nevne et sted som samarbeider med komplett som er forferdelig. Det er snakk om datakjeden i møller gata.. De har en fyr som svarer utrolig frekt og er veeeeeeeeeldig arrogant:realmad:, han er litt små lubben. Jeg vet ikke, men hver gang jeg får han bak kasse er det alltid noe galt med komponentet. Dessuten jeg har fått hele 3 defekte routere etter hverdandre! Hvordan er det mulig? Og prisene deres er 100-200 enn nabo butikken digitalimpuls. Jeg liker de folka digitalimpuls ( ikke ment som reklame), de er utrolig hjelpsomme de tar seg god tid til å hjelpe deg og dessuten i blant så er de så snille at du får alt fra 5-30%rabatt Jeg får ofte rabatt hois dem I dag skulle jeg sette opp en pc til en venn av meg fra enten digitalimpuls.no eller datakjeden.no. Det jeg fant ut av var at hvis jeg handlet fra digitalimpuls sparte jeg hele 560 kr.. rart er det ikke? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Når det er snakk om komplett kan jeg nevne et sted som samarbeider med komplett som er forferdelig. Det er snakk om datakjeden i møller gata.. De har en fyr som svarer utrolig frekt og er veeeeeeeeeldig arrogant:realmad:, han er litt små lubben. Jeg vet ikke, men hver gang jeg får han bak kasse er det alltid noe galt med komponentet. Dessuten jeg har fått hele 3 defekte routere etter hverdandre! Hvordan er det mulig? Og prisene deres er 100-200 enn nabo butikken digitalimpuls. Jeg liker de folka digitalimpuls ( ikke ment som reklame), de er utrolig hjelpsomme de tar seg god tid til å hjelpe deg og dessuten i blant så er de så snille at du får alt fra 5-30%rabatt Jeg får ofte rabatt hois dem I dag skulle jeg sette opp en pc til en venn av meg fra enten digitalimpuls.no eller datakjeden.no. Det jeg fant ut av var at hvis jeg handlet fra digitalimpuls sparte jeg hele 560 kr.. rart er det ikke? og det relaterer til emnet hvordan? jeg fikk min 3000+ winchester til 1285 hos netshop, jeg bestilte når de bare hadde to igjen på lager... Lenke til kommentar
pong Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Av de som har prosessoren inne er 1372 kroner billigst i følge prisguiden. Vil ikke si at 1400 er så veldig dyrt da. ? MPX er billigst med 1261 kroner, psdata rett etter med en krone mer. Prisguiden for cpuer iværtfall ser ut til å nylig ha blidt oppdatert. BTW: Jeg fikk også rabatt når jeg kjøpte et hovedkort der borte på digital impuls. Endret 3. januar 2005 av pong Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Av de som har prosessoren inne er 1372 kroner billigst i følge prisguiden. Vil ikke si at 1400 er så veldig dyrt da. ? MPX er billigst med 1261 kroner, psdata rett etter med en krone mer. Prisguiden for cpuer iværtfall ser ut til å nylig ha blidt oppdatert. Men ifølge prisguiden har de ikke prosessoren på lager. Hvor nøyaktig estimert leveringstid er jo noe usikkert. Derfor så jeg bort fra dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå