horebore Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sitter hjemme på ferie og kjeder meg, så jeg planlegger mitt "stille-pc" prosjekt som jeg skal sette i gang når studielånet kommer:P Har en Q-tek PSU (som sikkert alle er glad i). Nå vil jeg ikke bytte ut denne med det første, og lurer på hvor vanskelig det er å bytte ut den (80mm??) vifta som sitter i med en stillere type silenx elns vifte. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sitter hjemme på ferie og kjeder meg, så jeg planlegger mitt "stille-pc" prosjekt som jeg skal sette i gang når studielånet kommer:P Har en Q-tek PSU (som sikkert alle er glad i). Nå vil jeg ikke bytte ut denne med det første, og lurer på hvor vanskelig det er å bytte ut den (80mm??) vifta som sitter i med en stillere type silenx elns vifte. Noen erfaringer? Er ikke vanskelig i det heletatt, du trenger bare en loddebolt. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nei, men jeg villa byttet hele PSUen Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har du overtrykk i kassa kan du jo bare seriekoble de viftene som er der. Mulig det kan bli for lite kjøling for Q-Tecen, men jeg gjorde det med min 550W Q-Tec i dag, nå har jeg da godt overtrykk i kassa mi som hjelper på luftgjennomstrømninga i PSUen. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Du kan kjøre viften på lavere hastighet ved hjelp av å omkoble strømmen viften får. Men til det du lurer på. Har du en skrutrekker, og kan å bruke den. Kan å tvinne sammen ledninger pluss at du har en tape-rull til disposisjon skulle det gå fint! Er du, som noen, veldig redd for støt er det bare å vent litt etter at du har trukket ut strøm-kabelen. Dette er ommtalt i andre tråder her på forumet også. Kanskje under PSU / Elektronik En slik modefiksjon gjøres på eget ansvar. Dvs, iallfall ikke på mitt ansvar! LOZER Lenke til kommentar
horebore Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Tusen takk for hjelp! Har en elektrolab tilgjengelig, så det skal ikke stå på det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå