d0berman1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) For det første så har jeg aldri brukt windows messenger. Jeg bruker bare msn messenger av og til. I det siste har jeg opplevd flere ganger at folk bare popper opp og spør meg om ting på windows messenger mens jeg sitter og jobber på maskinen. UTEN at jeg har logget inn på windows messenger. Listen over kontakter som jeg har der er den samme som på msn messenger. Jeg får ingen ikon nede på skjermen av windows messenger, eller noen annet indikasjon på at den er gått online. Jeg har gått inn på windows messenger og skrudd av funksjonen med at den skal starte automatisk med xp, men det hjelper ikke. De som tar kontakt med meg sier at jeg popper opp som online hos dem med det samme jeg starter maskinen. (Dette er folk som jeg har på lista mi i msn messenger) For å unngå dette så må jeg trykke ctrl-alt-delete, og gå manuelt inn å stenge den ned. Dette er utrolig plagsomt, og spesielt siden det ikke bare er meg selv som bruker maskinen alltid! Hva kan jeg gjøre for å slippe dette problemet, og gjerne slette hele windows messenger? Ønsker å beholde mns messenger da den har fungert helt utmerket. Endret 2. januar 2005 av d0berman1 Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Du kan avinstallere messenger ved å velge: start - kjør. Så skriver du inn: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
d0berman1 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Takker og bukker. Det fungerte helt utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå