Skurupu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jeg instalerte nylig MSN plus da jeg begynnte å gå lei lange nick med hauger av smilies. Når jeg instalerte det havnet det mange ikoner på skrivebordet som det ikke går an å fjerne. Jeg klarer ikke å markere og trykke delete, det går ikke engang an å høyreklikke på de. Noen som veit om en måte å fjerne ikonene? Jeg legger med ett bilde kun for å illustrere: Endret 2. januar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Fjerne MSN Plus, og ta et par søk med Spybot S&D, Ad-Aware SE og kanskje antivirus burde gjøre susen. Les litt her. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har allerede kjørt Ad-Aware, Xoftspy og Antivirus flere ganger. Finner ingenting. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Det kan også komme av at du har valgt å få reklame når du installerte Msn Plus.Har du Msn Plus? - Legg til/Fjern Programmer og fjern det. Så klart! Skal prøve å reinstalere og se meg litt ekstra godt om i innstillingene. Endret 3. januar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå