hemo Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Fantes det ikkje eit lite program som hjalp til med kopiering av filer og mapper under Windows? Eit lite program som viste overføringsfart (evt. kor lang tid det var igjen) og hadde mogelegheit til å ta resume. Målet er å erstatta filkopiering i vanleg Windows utforsker, altså.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Litt usikker på hva du mener, men hvis det er over LAN du mener så kan du lett sette opp en DC hub med Y-Hub. Endret 2. januar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ja det finnes og det heter Total Copy bare dra filer med høyre museknapp og slipp. "total copy here" eller "total move here" kan også begrense fart med det, samt pause Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Og det beste av alt er at det faktisk er gratis, så du trenger ikke noe crack for å kunne bruke fullt ut Lenke til kommentar
hemo Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jepp, det var faktisk Total Copy eg tenkte på... Men eg fann det ikkje i farten, og klarte ikkje å koma på kva det heita... Difor tok eg å mappa UNC-bana til ein logisk stasjonsbokstav og tok ein: xcopy z:*.* c:\backup /S /E /C /H /S Kopierer alle mapper og undermapper, unntatt tomme. /E Kopierer mapper og undermapper, inkludert tomme mapper. /C Fortsetter kopieringen selv om det oppstår feil. /H Kopierer også skjulte filer og systemfiler. Ingen pause eller fartskontroll, men eg trur den løyste det umiddelbare problemet... Elles finnes det vel ingen program som krev det darkadmin tenker på. Program som ikkje er gratis kan faktisk kjøpast. Enkelt og greit! Edit: flytta switch-forklaringane ut av Code-boksen Endret 2. januar 2005 av hemo Lenke til kommentar
hemo Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Noen som veit kva for ein versjon som er best til kva? På sida som Dimensionx linka til står det: Lastest official version 1.10 : tcopy.exe (252 KB) TotalCopy 1.20 Unofficial LukiEdition XP: tc120LukiEditionXP.exe (525 KB) TotalCopy 1.1 Unofficial NetHorror (mini totalcopy) : Total_Copy_1.1_NetHorror_Edition.exe Men der var ingen info om kva som var skilnaden på dei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå