iMono Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Sonoma skal lanseres andre halvdel av Januar ifølge Wall Street Journal. Intel upgrading its Centrino technology Er dette sant? Da er det sikkert ikke lurt å kjøpe Bærbar PC ennå Endret 3. januar 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Søke litt på nettet så finner du det sikkert Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Da er det sikkert ikke lurt å kjøpe Bærbar PC ennå Denne prosessoren kommer da ja, men det betyr ikke at det kommer en maskin med de spesifikasjonene som hver enkelt vil ha. Jeg f.eks har akkurat fått min CL56 Pro fra Multicom med de spesifikasjonene jeg ville ha til en god pris. Neste gang jeg kjøper så skal jeg ha en som andre har snakket mye godt om og som har de specsene jeg vil ha. Men vist det var pris fall du tenkte på så, ja da kan de vel lønne seg. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Du kan og se det slik. Spare penger på å kjøpe en "gammel" Centrino-teknologi. Det jeg tenkte på var at hvis du skal ut med 20 000 for en PC, er det lurt å vente. Da får du Intels nyeste teknologi. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 man må jo vente til det ikke er mulig å utvikle noe mer hvis man skal vente til man er sikker på at man skal ende opp med det nyeste. det kommer jo noe nytt hele tiden Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du kan og se det slik. Spare penger på å kjøpe en "gammel" Centrino-teknologi. Det jeg tenkte på var at hvis du skal ut med 20 000 for en PC, er det lurt å vente. Da får du Intels nyeste teknologi. En ferdig konfigurert Aopen 1558JL (centrino2) vil koste deg ca. 12.000kr. i slutten av januar. Da med 80GB, DDR2, DVD+-RW osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå